26 Ocak 2011 Çarşamba

İyi ki Doğdum



20 yaşına girdim an itibariyle. Hislerimde bir değişiklik yok. Hala 16 hissediyorum yani :) Gerçekten de orada kaldı ruhum. O zamandan beri hayatı slow motion yaşıyorum sanki. Takvimler üzerimden akıp gidiyor, ruhum aynı yerde. Biraz daha yorgun sadece. Böyle konuştuğuma bakmayın ha, keyfim yerinde. Her zamanki gibi felsefik yanım beni ele geçirdi :) Doğum günü şarkım Mor ve Ötesi'nden gelsin;

 Kaza raporu okur gibiyim kendime bakarken,
Kanatlarım donmuş, hızım düşmüş yerlere.
Kuş sesleri bana birşey diyor sanki
Anlat nedir, cehennem yolu kaç tanedir?!
Yan yatmışım altımdaki yer de kaymış
Kurtar beni, kurtar beni...
Kara kutum!

İyi ki doğdum, yine de kendimi seviyorum...

8 yorum:

  1. Yeni yaşın doğum günün hayırlı olsun.sewgililer günü hediye çekilşime bekliyorum canım.sewgiler

    YanıtlaSil
  2. MODA GEZGİNİ, teşekkür ederim canım. Çekilişe bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun,sen de hep mutlu ol:)

    Blogunun keşfinde geç kalmışız; o zamana kadar okuyacağımız yazıların birikmesi güzel olmuş ama:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. SvGLove, teşekkür ederim canım. Geç olsun güç olmasın :)

    YanıtlaSil
  5. Her yaşın bambaşka bir güzelliği vardır, zorlukları vardır.. Nice yıllara! Hep gülümse :)

    YanıtlaSil
  6. doğumgünüm kutlu olsun , nice mutlu yıllara canım ,

    http://kelebebek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Modafobik, iyi dileklerin için teşekkür ederim.

    TinnyMey, yeah, i love it too :)

    KeLebeBek, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...