30 Ocak 2011 Pazar

211 Anıt Projesi

Geçen sene projede, anıt çalışmamız istenmişti. Serbest ifade tekniğinde, çevre düzenlemesiyle bir bütün olarak çalıştık ve ortaya bu eserler çıktı. Tabi hepsinin bir çıkış noktası, anlam ve önemi var ama ben yine hatırlamıyorum :) Bu sefer mazeretim var, jürisi kapalı olarak gerçekleşti. Yani her zaman olduğu gibi hocaların karşısına çıkıp sunum yapmadık. Atölyeye bırakıp çıktık. Onlar kendi aralarında değerlendirme yaptılar.



Park içine kentsel mobilya düşüncesiyle yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam.

En yüksek notlardan birini alan, dans konulu çalışma. Daha önce de eserlerini yayınladığım, sanatçı ruhlu dostum E.Z.Ç'ye ait.
Bu da çocuk esirgeme kurumunun önüne, çocukların oynayabileceği şekilde düşünülmüş bir çalışma. Daha önce bazı aksesuarlarını da yayınladığım canım arkadaşım Özge'ye ait.

Aşk temalı bu eser de Betül'ün. Gerçi biraz müstehcen eleştirilerine mağruz kaldı ama yaparken böyle birşey düşünmediğini biliyorum. Nerden geldi akıllarına, biz de şaşırdık valla :)
Yine yüksek not alan çalışmalardan biri. Neyle ilgili bi de hatırlasam :)

Bizim bölümde yüksek lisans yapan bir peyzaj mimarına ait. Göçü konu almış. Benim favorim kesinlikle.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...