28 Ocak 2011 Cuma

Bugün Saçıma Ne Yaptım :)


Her zamanki şeyler işte :)



6 yorum:

  1. maşaylamı yaptın çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. cemre, teşekkürler canım. kalın tutamlar alıp 25 mm lik maşayla yaptım. Sonrasında saçlarımı karıştırdım. Böyle daha doğal duruyor.

    Burdan maşalarımı görebilirsin:
    http://citysmylife.blogspot.com/search/label/Sa%C3%A7%20Ma%C5%9Fas%C4%B1

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor saçların, bende bu konuda biraz acemiyim, ilgimi çekti eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. >>>cecilia, ben artık profesyonel oldum :) Yıllardır maşalı uzun saç kullanırım. Aslında hiç zor değil. Bazen saçımı 4 e ayırıp aceleyle yapıyorum, bazen sadece uçlarına yapıyorum. Yakında toplu bir saç postu yayınlayacağım.

    YanıtlaSil
  5. Ah bu saç sekli en sevdigim ama,sevdiklerime yaptıramadıgım sac tipi...

    YanıtlaSil
  6. @hih_webci, seni dinlemiyorlar desene :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...