5 Ocak 2011 Çarşamba

211 Proje Finali Kent Merkezi Analiz Çalışması - 4









2 yorum:

  1. Sevgili Öğrenci arkadaşım,
    kalabalık bir sınıfla birlikte keyifli bir proje süreci içerisinde üretilmiş çalışmaları internet ortamında paylaşmak güzel bir fikir. Ancak böyle bir paylaşım için biz hocalarının da bilgisiyle ve herşeyden önce arkadaşlarından izin alarak hareket etmen gerekirdi. Sana ait olmayan çalışmaları da kendi sitende herkesin kullanımına açıyorsun. Diğer taraftan en büyük eksiklik bu özel ve güzel proje sürecini başta anlatmamış olman. Niyetin proje kurgusu, ne zaman nerede yapıldığı, sınıfın fakülten ve benzeri bilgilerle anlamlı bir sunuş haline gelirdi. Bu sergileme biçimindeki niyeti ise hiç anlamamış olduğumu ifade etmeliyim.

    Hayat Zengin

    YanıtlaSil
  2. Hayat Hocam,
    Yayınladığım projeler konusunda birçok arkadaşımı haberdar etmiştim. Buna rağmen bütün paftalarda isim bilgilerini gizledim. Hocalardan izin almak doğrusu hiç aklıma gelmedi. Projeyi yayınladığım tarih proje sürecinden yaklaşık 1 yıl sonrası olduğu için maalesef her grubun çalışma detaylarını hatırlayamadım. Bazı paftalar üzerinde açıklamalar olduğu için de çok önemsemedim. Yapıldığı yer bilgilerini de açıkçası kendimi deşifre etmek istemediğimden vermedim. Zaten amacım projeyi anlatmaktan çok okulda neler yaptığımı göstermekti. Emin olun mesleki bir sunum yapsam daha özenli ve dikkatli bir sunum yapardım.
    İlginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...