26 Ocak 2011 Çarşamba

Doğum Günü Pastam ve Nokia E72 White Edition :)

Pastama bayıldım. Üzerideki meyvelerden içinde de vardı. Çok lezzetli ve hafifti :) Uzun zamandır istediğim Nokia E72 telefon da hediye olarak gelince çok mutlu oldum. Üstelik şansıma yeni çıkan ve sınırlı sayıda üretilen White Edition versiyonu denk gelince keyfim ikiye katlandı. Telefon müthiş. Full özellikli ve şarjı, kulaklığı, beyaz bluetooth kulaklığı, beyaz kılıfı, bilgisayar kablosu, araba kiti ve beyaz sedefli -takı mı desem süs mü bilemedim- aksesuarlarıyla birlikte geliyor. Kamerası mükemmel. Çektiğim fotoları yayınlarım mutlaka. Artık kullandıkça özelliklerini yazarım. Ayrıca bana bu hediyeyi veren ve pastamı seçen sevgili ablama burdan teşekkürlerimi iletiyorum. Sık tekrar ettiğim birşey değil biliyorum ama SeNi ÇooooK SeViYoRuM!!!!










Bluetooth kulaklık ilk defa kullanacağım. Onu da şarj etmek gerekiyormuş. Çok komik geldi bana :)

Bu da şuanki telefonum Nokia 7610 Supernova

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...