20 Şubat 2011 Pazar

Kırmızı Kolyem ve The Tudors

Kırmızıyı çok kullanmam aslında.Gerçi herkes yakıştığını söylüyor ama ben taşıyamıyorum. Arada kalmış renkleri seviyorum. Pudra rengi, bej, duman rengi, gri gibi. Bu kolyeyi uzun zaman önce aldım ama hiç takmadım. Normalde çok koyu bir kırmızı, güneşe çıkınca ya da flaşla çekince parlak bir kırmızıya dönüşüyor. Muhteşem Yüzyıl'la beraber bu tarz otantik takılar moda oldu. Takınca kendimi Hürrem gibi hissettim desem yalan olur, çünkü Anne Boleyn gibi hissettim :) 



Anne Boleyn'in kıyafetleri ve aksesuarlarına bayılıyorum. Gerçi onun şehvet dolu delici bakışları hepsini gölgede bırakıyor :)



The Tudors'u baştan sona tekrar izlemek şart oldu!!!


2 yorum:

  1. tam benlik desene çünkü ben hem otantik takıları hemde kırmızı rengi çok severim, aslında gayet de şık bence özel günlerde kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. >>>cecilia, ben de kırmızıyı severim ama gothic ruhuma fazla canlı geliyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...