17 Şubat 2011 Perşembe

Can Sıkıntısı Eserleri 2 ve İlk Mim!

Dersin sıkıcılığı insanı sanata yönlendiriyor işte :) E.Z.Ç den.



Gezen Patik beni Mim'lemiş. İşte cevaplarım;

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Proje dersinin iptali :)

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Ayakkabı, Boya Kalemleri

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Çikolata

4.Uğurun var mı, uğurun?
Bizzat kendim uğurluyumdur :)

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Bej, Pudra ve Duman Rengi

6.En sevdiğin takın?
Koton Zincirli Bileklik

7.Takıntın?
Simetri :)

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Barcelona, Roma

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım..
Duman-Aman Aman (bağıra çağıra söylemek istiyorum)

10.Solunda ne var?
Kastamonu Çekme Helvası. Özge Sağolsun :)

Ben de RendaStyle ve LaVienRose' u mimliyorum :) Daha önce aynı mim i gönderen olduysa başkasına gönderirler umarım...

4 yorum:

  1. tatlımmm çok teşekkür ediorum mimlediğin için :)

    YanıtlaSil
  2. >>>Rendastyle, zevkti benim için :)

    YanıtlaSil
  3. Canim ben mesguliyetten henuz cevaplayamadim, ama geliyor cevaplarim kisa zamanda.
    Cok tesekkurler;)

    YanıtlaSil
  4. >>>SvGLove, vaktin oluncaya kadar bekleriz :) Lisansüstü yapanlara saygım sonsuz...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...