23 Şubat 2011 Çarşamba

Franken: Duman Rengi Tırnaklar

Gri oje arayıp da bulamayınca iş başa düştü. Cecile beyaz ojenin içine Golden Rose siyah oje karıştırarak franken yaptım. İstediğim renge kavuştum sonunda. Ama kıvamı bayağı yoğun oldu. Sürerken zorlandım.


Duman rengi tırnaklara baharı müjdelesin diye Flormar Supermatte M114 Pembe oje eşlik etti.

Flormar Supermatte serisini çok seviyorum. Parlak, opak, simsiz, sedefsiz dümdüz ojeler. Formülü güzel. Fırçası ince rahat sürülüyor. Bu renk bayağı çingene pembesi :) Tek başına sürer miyim hiç bilmiyorum.

8 yorum:

  1. gerçekten çok güzel olmş denicem. içine şeffaf oja katınca ojeler bi ayrı güzel oluyor. kıvamıda tutturabilirsin sannırım ;)

    YanıtlaSil
  2. artık gri oje var :D flormar 417

    YanıtlaSil
  3. >>>nedicenbaşageldiçekicen, ben de çok sevdim. Tonunu ayarlayabilmek çok güzeldi :)

    >>>youknow, gri oje çok da ben bulamadım :) flormarı bloglarda gördüm çok beğendim. Özellikle Claire in gri ojesi çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. cok begendim bu duman rengini !

    YanıtlaSil
  5. >>>want more fashion, kendi imalatın olunca daha bi seviyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim yaraticilik boyle bir sey! Ellerine saglik:)Ama bu kadar zor olmamali Golden Rose ve dger markalar artik harekete gecmeli!!Duyun sesimizi gri oje istiyoruz!! :D

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim yaraticilik boyle bir sey! Ellerine saglik:)Ama bu kadar zor olmamali Golden Rose ve dger markalar artik harekete gecmeli!!Duyun sesimizi gri oje istiyoruz!! :D

    YanıtlaSil
  8. >>>CookieZela, teşekkür ederim canım, beğenildiğini görmek beni de mutlu etti. Umarım sesimizi duyarlar. Artık pastel renklerden çok böyle daha soft ara renkler görmek istiyoruz. Onlar duyana kadar frankenlere devam :) Esinti kaynağı oldukları için oje bloglarına da teşekkürü bir borç bilirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...