22 Şubat 2011 Salı

Kim Kardashian; Oha Artık!


Kourtney Kardashian' ın sevgilisi ve çocuğunun babası Scott Disick, baldızı Kim Kardashian'a aşık olduğunu açıklamış. Hatta bazı kaynaklar ilişkileri olduğunu iddia etmiş. Kim de "Scott böyle hissettiğini bilmiyordum. Kourtney, acilen konuşmamız lazım." şeklinde alaycı bir tweet yayınlamış. Keeping Up With Kardashians programını seyretmişliğim vardır. Ailenin hiçbir üyesi Scott'ı sevmezken Kim'le araları hep iyiydi. Günahlarını almıyım ama (altından kalkamam :) doğruysa yüksek müsadelerinizle oha! demek istiyorum. Kim'in günlük ilişkilerine alışığız da yiğeninin babasıyla olacak şey mi? Umarım reklam falandır. Sevimsiz suratını da görmek istemezdim ama kırmızı tabanlı ayakkabılarının hatrına koydum fotoyu. Şöyle asaleti asiliğinde gizli bir kadın giyse ne olurdu ki?!

10 yorum:

  1. bu kadını heryerde görüp görüp snir oluyordum kim oldugunu yeni ögrendim,tam usa işi şöhret işte,laçka ilişkiler de cabası,ama bootieler harikaaaaa :(

    YanıtlaSil
  2. >>>fashiONözge, al benden de o kadar. Botlara dibim düştü resmen. Keşke başkasında görseydim :(

    YanıtlaSil
  3. YOK ARTIK :D BENDE İZLEDİM HAKLISIN YAKINLARDI :D EEEE BALDIZ BALDAN TATLIDIR.

    YanıtlaSil
  4. >>>nedicenbaşageldiçekicen, baldız mı enişte mi tatlı geldi bilmem ama 3. kardeş Khloe yolar ikisini de valla :) Scott tan nefret ediyordu zaten hatta tokatlamıştı bi keresinde.

    YanıtlaSil
  5. Aaaa bak. bişey hatrladım. khloe yle kim in arası çok iyi değil biliyomusun?. khloe kourtney çok iyi. fakat khloe kim in havalı olduğunu kendini bişey zannettiğini düşünüyo ve kıskanıyodu onu. öle bişeyler. en iyisi Khloe çıktı evlendi kurtuldu yemin ederim :) ama parçalıcak. Önce anneleri scott ı artık öldürür kesin :)

    YanıtlaSil
  6. >>>nedicenbaşageldiçekicen, bence programı bitirip brezilya dizisi çeksinler, daha çok izlenir :)

    YanıtlaSil
  7. uyuz oluyorum bu hatuna ya ne yapsa çık çık...

    YanıtlaSil
  8. >>>moda ve hobi perisi, sevenleri anlamak ne mümkün...

    YanıtlaSil
  9. Ya bu kadın dünyanın en itici insanıymış gibi geliyor bana :/

    YanıtlaSil
  10. @BAMBİ, çoğumuza göre öyle galiba :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...