18 Şubat 2011 Cuma

Hem Uzak Hem Hoyrat Benim Ülkem


Son bir kaç saattir alayına isyan modundayım. Daha iki saat önce fiyonklu yüzük haltı yiyordun demeyin otomatik zamanlamanın eseri o. Kafam iyiydi heralde ayarlarken. Moda bloggerlarından rol çalıp da şimdi iç hesaplaşmalarını yazan bendenizi mazur görün. Ben hep böyle dengesiz oldum. İstanbul Fashion Week takip edip ardından Barcelona-Arsenal maçına bakan, Bihter kıvamında boyanıp Behzat Ç. seyreden, yemeğin her türlüsüne düşkün olup zayıflık peşinde koşan, antika arabalara binen tarz sahibi abilere özenip de BMW 530 hayali kuran, kapitalizmi eleştirip paranın satın alabildiklerine bel bağlayan, teknolojinin her türlüsüne dibi düşen ama hala elle harita boyanan bi fakültede amelelik yapan, hayatın kar zarar ilişkisi olduğunu çözmekle iftihar eden ama hep hesabı yanlış yapan, içinde bi yerlerde kominist olup herkes tarafından burjuva çocuğu olarak bilinen, kova burcu olup yükseleni boğa olan, hayatı ti ye alamamış kendi çıkmazlarından kurtulamamış, sorunlu melankolik ruhunu iyileştirememiş, hep bişeyler olmaya çalışmış ama kendini düzeltmeyi bile başaramamış bir fani...  İşte çelişkiler ülkesi işte kraliçesi... Hükümsüz hükümdar!

Bir derdim var artık tutamam içimde
Gitsem nereye kadar kalsam neye yarar
Hiç anlatamadım hiç anlamadılar
Herkes neden düşman
Unuttuk hepsini Nuh un nefesini
Gelme yanıma sen başkasın ben başka

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...