14 Eylül 2012 Cuma

Muhteşem Yüzyıl - Cansu Dere

 
Muhteşem Yüzyıl'ın başlamasıyla çarşamba günleri yeniden renklendi. House da bitti zaten, izleyecek dizi bulamıyordum. (Çelişkili zevklerim var, ne olmuş :)
 
Cansu Dere'nin de katılımıyla haremde işler karışacak anlaşıldı. Henüz saraya ulaşamasa da cariye Firuze Hürrem'den neler çekecek merak içindeyiz. Okuduğum yorumlar Firuze'nin 40 kiloluk varlığıyla Hürrem'e rakip olamayacağı yönünde. Gel gör ki etli butlu, beyaz tenli, hükümet gibi kadın seven milletin esmer, asil duruşlu, heykel gibi kadın seven bir evladıyım. Yani bu pasaklı haliyle bile Cansu'yu çok beğendim.
 
Bir de saray kıyafetleriyle görün onu ♥
 
Gözleri, ten rengi İran asıllı olsa bu kadar benzerdi heralde.
 
 
Hürremciğimin saçlarına ne olmuş öyle yahu, süpürge gibi. Acilen boyaya ve bakıma ihtiyacı var.
 
..Kisses..
 
 
 


3 yorum:

  1. Bakmamistim bölüme ama postunu okuyup merak ettim simdi : ) Ve dizi konusunda celiskili zevki olan biride benim, kanli cinayetli, fantastik veya bildigin türk arabesk, hosuma giden herseye bakarim : ) Hatta gecenlerde arkadasimin tavsiyesiyle ilk kez "Death note" Anime dizisine baktim (cizgifilm gibi) ve okadar begendigime kendim bile sasirdim, trailerine baktiktan sonra aslinda bakmak istememistim ama ilk bölüme arkadas sorar simdi diye biraz bakayim dedim, on bölüm arka arka bakmisim iyice uykum gelene kadar : D Dizilerinde kötü yani bu iste, zamaninda takip etmediysen, sonradan bakinca takilip kaliyorsun bilgisayarin basina ; )

    YanıtlaSil
  2. ben cansu dereyi hiç sevmem böyle soğuk duruşla hafif mal bakışlı gelir bana. ama bu diziye cuk oturmuş sonuçta cariye, ağzı var dili yok emre amade bi rol ona uygun olmuş :) bu arada zileyecek dizin yoksa benim bloga davet ediyorum seni zira 24 dizi tanıttık amme hizmeti birini seç izle adamı hasta etme :D:D

    YanıtlaSil
  3. @viva, benim zevklerim baya çeşitli tatlım. Kimisi fantastik kimisi dram, kimisi romantik. Öyle tek tip insanlardan değilim :)
    Evet bi diziyi izlemeye sonradan keşfetmişsen bağımlı oluyorsun. The Tudors'u öyle izlemiştim ben de. Hepsine bi şans vermek gerekiyor.

    @Hamide, rolüne gitmiş de Kanuni de ne midesiz adam ya, bi gider süt gibi kadına aşık olur sonra esmer güzeli bulur. İnsanın bi tarzı olur di mi :)
    Görmüştüm listeni, alıcı gözle bir daha bakayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...