10 Eylül 2012 Pazartesi

MTV Music Awards 2012 - Dresses

Katy Perry
Her zaman renkli ve çılgın tarzıyla görmeye alışık olduğumuz Katy, bu kez zarif bir kadın olarak çıkıyor karşımıza. Saçlarını her zaman siyah ve uzun kullanması temennim.
Katy Perry - 2012 MTV Video Music Awards - Red Carpet
 
Elbise tarzını çok sevdiğim Elie Saab'ın 2004 Sonbahar kreasyonundan. Katy'nin aksesuar kullanmaması yerinde olmuş zira elbise kendi başına bir tarz zaten. Ayakkabısını göremedim ama sade bir model tercih ettiğini umuyorum. Katy'de her ne kadar çok zarif dursa da elbise eldivenlerle birlikte mankenin üzerinde nefes kesici.
 
Göz makyajı hoş ama ruju nude seçse daha iyi olurdu. Küpeler gereksiz.
Katy Perry - 2012 MTV Video Music Awards - Red Carpet
 
Louise Roe
Elbisenin üst kısmını sevmedim. Omzu geniş, heybetli birinde daha iyi olurdu ama yine de ezik duruyor. Bileklikleri ve çantası güzel seçim. Ayakkabıyı gördüğüm kadarıyla beğenmedim.
 
Christine Scott Bennett
Altı ayrı üstü ayrı havada. Dekolteyi beğenmedim. Saçlarını dağınık toplamalıydı yüzü çok geniş bu model için.
 
Alicia Keys
 O ne kadar ucuz bir elbise. Gerçekte öyle olmayabilir ama duruşu pazar malı gibi. Potluklardan, kırışıklıklardan gözümü alamadım. Emanet bile durmuyor hani. Renk seçimi zaten kötü, hiç yakışmamış. Ayakkabılar tek başına güzel sadece.
 
Jessica Szohr
Elbiseyi çok beğendim. Sade, vücuduna tam oturmuş. Dekoltesine bayıldım, nefis duruyor. Yırtmaçları güzel. Tarzım olmasa da ayakkabılar bile sempatik geldi. Saçlar stilini tamamlıyor ama bandana leopar olmamalıydı. Siyah düz bir kumaştan olsa tadından yenmezdi hani. Bir de iddialı ruj ister bu kombin.
 
Rita Ora
Çok  abartılı ve hiç sevmediğim bir tarz. Siyah saçlı birinde nispeten daha iyi olurdu. Kolyesi ve çantasından nefret ettim.
 
 
Neyse ki sahneye çok daha şık bir kıyafetle çıktı Rita. Mankenin üzerinde daha asil dursa da Rita'ya da yakışmış elbise. Her detayıyla çok güzel.
 
Miley Cyrus
Miley' i zaten sevmezdim şu saçlarıyla suratına bakmam. Ne kadar çirkin olduğunun farkında mı acaba? Kıyafetine gelirsek elbise çok şık. Nedense podyumda transparan çizgiler çok net ve güzelken Miley'de çok belli değil.  Işıktan kaynaklanan bir durum sanırım.
 
Küpeler gereksiz, çanta güzel, makyaj yerinde. Ama o saçlar..
 
Emma Watson
Emma'yı da oldum olası sevmem. Soğuk ve ifadesiz geliyor dahası zevksiz. Renkleri uyumsuz elbisesini de alakasız ayakkabısını da sevmedim.
 
Taylor Swift
Bu kadar gözümüzü almasa da olurdu ama takımı güzel. Saçlarını toplasa daha iyi olurdu. Ruju güzel ama ayakkabılarıyla uyumsuz.
Taylor Swift Singer Taylor Swift arrives at the 2012 MTV Video Music Awards at Staples Center on September 6, 2012 in Los Angeles, California.
 
Rihanna
Yataktan çıkmış, çarşafı üstüne manasızca geçirmiş, sağlam olsun diye de önüne ve bir kaç yerine daha düğüm atmış. Saçlar zaten asker kesimi, kırmızı rujumu da sürdüm mü kimse anlamaz demiş gelmiş. Rihanna'yı sevmediğim bilinir ama bu yorumlarım tamamen tarafsızdır, kadın zevksiz ben napıyım?
 
Düğümü de öyle bi yere atmış ki zaten kadın zarafeti taşımayan bedeni kendini bulmuş resmen.
 
Kat Graham
Bordo takım içine leopar büstiyer fikri her ne kadar boğucu olsa da sevdim. Ayakkabılar korkunç, saçlar güzel ama o bordo ruj nedir ya! Nude bişey bulamadın mı be kadın?!
 
Elizabeth Reaser
Saçları doğal bırakayım derken özensiz olma çizgisi aşılmış. Elbise çok potluk yapmış hiç oturmamış.
Ayakkabılar çirkin. Olmamış..
Elizabeth Reaser Actress Elizabeth Reaser arrives at the 2012 MTV Video Music Awards at Staples Center on September 6, 2012 in Los Angeles, California.
 
Chelsea Chanel
Dekolte yerine açıklık bırakmışlar bize de bu eziyete katlanmak düşmüş. Yetmemiş bacağı da açmışlar üstünü tüllerle kapatmaya çalışmışlar. Ben tasarımcının ruh halini çözemedim.
 
Nicki Minaj
Üzerindeki o kırmızı çizgiler olmasa gideri var doğrusu, saçlarla birlikte fazla abartılı olmuş. Gerçi Nicki'yi ilk kez bu kadar 'normal' gördüm hakkını yemeyeyim şimdi. Ayakkabılar alakasızlığın ötesinde kalmış. Herşey bir yana mabadını ağzımıza sokmasa da olurmuş hani.
 
Amber Rose
Hamile bir kadın olarak zarif olmuş ki bu benim için yeterli. Kısa saç konusunda tarafsız olmam imkansız, sevmedim..
 
Ke$ha
Bu kez şık olmak için söz vermiş kendine. Herkes gibi sıradan bir elbise giymiş (yakışmamış ama neylersin), makyajını ve saçını normal insanlar gibi yapmış. Ayakkabısını da nispeten sade seçmiş. Ama zevksiz benliği ortaya çıkmış, o püsküllü çantayı almış eline gelmiş. Bu kızın sonu niye hep hüsran, üzülüyorum lan!
 
Alex Frnka
Ayakkabıyı görene kadar herşey basit ve sıradandı. Keşke öyle kalsaydı..
 
Amy Paffrath
Sarışın kadınların patlayan renklere olan düşkünlüğü konusundaki düşüncelerimi bir kez daha kanıtlayan bu kombin için beklenilenin aksine şu yorumu yapacağım: O siyah işleme ne alaka la?
 
Pink
Saçlar konusunda bir şey demiyorum zira söz konusu olan Pink'se herşey makuldür. Ama biz onun özgün tarzı hatrına kredi verelim, o gitsin düğün kıyafeti giysin. Oldu mu şimdi?
 
Carah Faye
Tepeden başlarsak; saçlar asi, maskülen bir tarzda, aşağı indikçe işlemeli bir elbise görüyoruz ki oldukça zarif, daha aşağı indikçe etek boyu gitgide uzuyor ve tül çorapla son buluyor ki emekli muallimler halt etsin. Bkz. Çoklu kişilik sendromu.
 
Venedik Film Festival'inden hallice gördüm Mtv Müzik Ödülleri kombinlerini. Festivalin diğer kıyafetleri için yarını bekleyin.
..Kisses..
 


6 yorum:

  1. valla sırayla her fotoya baktım ve evet en beğendiğim katy perry oldu...

    YanıtlaSil
  2. @Hamide, kırk yıl düşünsem katy i beğeneceğim aklma gelmezdi. Ama hakkını vermek lazım çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. katy perry ve rihanna en iyilerdendi bence tabi rihanna düğümsüz gelse daha iyiydi ama :)

    YanıtlaSil
  4. @alice, zevk meselesi hayatım, sana hitap etmiş olabilir ama düğüm konusunda herkes aynı fikirdedir heralde :)

    YanıtlaSil
  5. bugünlerde pek sertsin.

    roe watson ve 3. perry benceee.
    :)
    giysiler yani.

    YanıtlaSil
  6. @deep, bak burda zevklerimiz tutmadı moncher.
    Roe ve Watson vasat olanlardan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...