12 Eylül 2012 Çarşamba

Bugün Ne Giysem Başladı

 
Bugün Ne Giysem nihayet bu hafta başladı. Çağla Şıkel'in de katılımıyla jüri artık 4 kişiden oluşuyor ki durumdan pek hoşnut olmadım. Uğurkan Erez'le iyi bir üçlü olmuşlardı. Özge Ulusoy da uğurlu odada gayet iyiydi. 3 ü kadın 4 kişi yorum yapmaktan çok sohbet ediyorlar. Bu da çoğunlukla kanal değiştirmeme sebep oluyor.
 
 
Ayrıca nette okuduğum kadarıyla Ivana, Çağla'nın yarısı kadar ücret alıyormuş. Manken ve popülerliği var diye bu kadar ayrım yapılması çok yanlış. Hem yüksek ücret verilecekse bu Ivana'nın hakkıdır ki ben ve birçok kişi onu izlemek için açıyoruz programı. Çağla Şıkel bir mankendir, elbet moda hakkında konuşabilir ama Ivana sevilsin ya da sevilmesin moda hakkında fikirlerine güvendiğim bir tasarımcı.
 
Dün yayınlanan bölümde Ivana siyah, etekleri transparan ve işlemeli bir elbise giydi. Ve de hep ayakta durarak bu zarif görüntüyü bozmadı.

Özge Ulusoy'un makyajı çok güzeldi. Gloss'u sevmeyen biri olarak onu bile sevdim. Elbisesiyle uyumsuzdu o ayrı. 
 
Çağla Şıkel'in saç rengini hiç beğenmedim. Karmakarışık ve griye dönmüş. Makyajı güzeldi ama kıyafeti herzamanki gibi bana fazla renkli geldi.
 
Hakan Akkaya'nın pembe ceketi de pek bana hitap etmedi :)

2 yorum:

  1. ben de dün biraz denk geldim de gerçekten sohbet havasına girmiş.. biraz fazla geldi bana da :)

    YanıtlaSil
  2. @alice, ne varsa eski formatta var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...