9 Mayıs 2011 Pazartesi

Kaybedenler Klübü

Çok büyük bir beklentiyle izlediğim için midir bilinmez biraz hayalkırıklığına uğradım. Yaşanmışlıklardan doğan bir kayboluş beklerken, hiçlik üzerine kurulmuş bir senaryo hakimdi. Filmin ilk yarısındaki müstehcen sahneler aşırıya kaçmış, filmi basitleştirmiş. Daha sonrakiler yerinde ve dozundaydı. Zaman zaman geçen diyaloglar güzeldi. Tam oralarda bir yerlerde bir duygu yakalamışken araya giren karı kız mevzuları biraz rahatsız etti ama geneli idare eder diyebilirim. Ahu Türkpençe hariç oyuncular iyi seçilmiş. Beklentim bu kadar yüksek olmasa daha çok beğenirdim heralde. Puanım 6/10

2 yorum:

  1. sana katılıyorum.... en çok beğendim sahne : "lütfen haftaya gelin" :)))

    YanıtlaSil
  2. >>>duju fashion, kim bu erol egemen??? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...