22 Mayıs 2011 Pazar

♥ Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde ♥


2 gün gecikmeli olsa da sonunda kavuştum Jackie' ye ♥♥♥ Özlemişim serseriyi :) Filme gelirsek, herzamanki gibi çook beğendim, sanırım bu kez objektifliğimi koruyamayacağım zaafım var ne yapayım :) Ayrıca bu kadar fantastik, masalsı, kaliteli filmlerden kaç tane var, bence birazcık iltimas geçilmeli. Tek bir olumsuz eleştirim var o da serinin diğer filmlerindeki ruhu pek bulamamış olmam. Keira ve Orlando'yu her ne kadar sevmesem de aramadım diyemeyeceğim. Birşey eksikti, sanırım Jack'in ilk kez senaryonun merkezinde olması diğer karakterleri havada bırakmıştı. Gelecek bölümlere hazırlık gibiydi sanki. Penolope çok yakışmış kadroya. Beklemediğim bir performans sergilemiş, çok beğendim. Herzamanki gibi esprilerle ve aksiyonla dolu bir macera seyrettik. Jack diğer filmlerden daha çok yer almış bu sefer, ki bence harika olmuş. Amerikan yapımı filmlerin aksine işi müstehcenliğe vurmadan, aşk dolu öpücüklerle bağlayan Jerry Bruckheimer yapımlarına sevgilerimi iletiyorum. Beni yine yanıltmadı bu konuda. Bunların ötesinde 3 boyutlu olması tam bir hayal kırıklığı. Gözlükler başıma ağrıtmaktan öteye gidemedi. 2 boyuttan hiçbir farkı yoktu. Gözlüksüz izlemeye çalıştığımda altyazıyı okuyamadım, eziyetti resmen. Herşeye rağmen Captain Sparrow'u görmeye değerdi. Puanım 8.5/10

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...