4 Ocak 2013 Cuma

Saçlarımı Boyadım: Loreal Excellence & Sublime Mousse


21 yıl sonra beklenmedik bir kararla saçlarımı boyadım. Pişman olurum diye yıllarca ertelediğim bu kararımla şimdi çok mesudum dostlar..

İnsanoğluna güvenemeyen bünyem beni kuaföre gitmekten alıkoydu ve kendi işimi yine kendim hallettim. Kararımı vermemde etkili olan, kolay kullanımlı, saça nispeten az zarar veren köpük boyalar ilk tercihim oldu. 

Loreal Sublime Mousse 60 Saf Açık Kestane denedim. Köpük boyalarda kutunun üzerindeki rengin bir kaç ton koyu çıktığını duymuştum nitekim saçlarımda bir renk değişimi olmadı. Sadece daha parlak bir tona kavuştu. Köpük boyanın uygulaması gerçekten kolaydı.


1 ay sonra kumral saç isteyen ben 800 Saf Sarı rengine boyadım saçlarımı. Kızıl kahve bir renk oldu ki kızıl hiç sevmem. Saçlarımın alt tonu bakır olduğundan çok parlama yaptı. Bir kaç yıkamadan sonra bakırlık gitti mat bir renge dönüştü. 


Yine 1 ay geçtikten sonra bu kez krem boya aldım, köpük boya 2 hafta sonra akmaya başladı çünkü. Loreal 8.1 Koyu Küllü Sarıya boyadım. Bakırlıktan şikayet ettiğim için küllü renkler kullanmam gerektiğini geç de olsa anlamıştım. Saçımı köpük boyaya göre biraz fazla yıpratsa da daha kalıcı, daha az bakır, mat bir renk oldu. Tabiki kutudaki renkle alakası yoktu zaten öyle bir beklenti içinde de değildim.



Sonuç nedir derseniz, bu doğal saçlarım..

Bu da sonuç.. Işığa göre çok değişiyor gerçi, loş bir ortamda hala koyu renk saçlarım.

Kısa bir zaman içinde kullanacağım boya ise 9.1 Açık Küllü Sarı. Biraz daha kızıllığından kurtulacağı kanaatindeyim. Böyle böyle zamanla açma işlemine devam edeceğim. Tabi bunu şuanki dingin ve huzuru bulmuş ruh halimle söylüyorum. Bir bakarsınız kafam bozulur -ki olağan bir durumdur- tutar siyaha boyarım. Sonradan what the hell! falan olmayın yani.


Bi ara bu renkleri de düşündüm ama kutunun üzerindeki resme kanmanın bi manası olmadığına karar verdim sonra. Zira Kopenhag neree, İzlanda neree, ben nerdeyim, napıyorum falan.. Boyanın rengini göstermekten fazlasını sunan ambalaj tasarımı benim durgun bünyemde herhangi bir hareketlenme yaratamadı. Oo hallelujah!

Boyayınca son durumu bildiririm..

..A.E.O..

4 yorum:

  1. yahu bende böyle çok boya değiştirdim rengi filan da güzel ama keşke de hiç boyamasaydım diyorum. Sertleşti, yapısı değişti filan. Bende en çok garnier naturals 9.3 küllü sarısını seviyorum sanki daha az zarar veriyor hem de tonu çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. @sarı saçlı kız, evet yapısı biraz değişti ama doğal hali de çok koyuydu ya bence boya bir albeni veriyor..
    Küllü olan her renk güzel yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yaklaşık 3 yıldır loreal 8 kullanıyorum. Kendi saç rengim kumral. İlk önce palette bal ile boyadım renginde hafif değişme oldu hafif sarı bakır yansımalı bi saçım oldu çok da beğeniliyordu sonra dedim biraz daha açabilirim :) dedim ve oldu sarı saçlarımdan ben sorumluyum :) loreal başarılı yıpratmıyor saçlarımı. Hera doğru yoldasın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanki saçlarım siyah :) Hem de uzun süredir siyaha dönmeye uğraşıyorum. Benimki geçici bir hevesti ama gerçekten loreal i tek geçerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...