6 Ocak 2013 Pazar

Burn Redbull Kafa Yapar Mı Ya?




Belli ki kafayı bulmak isteyen bir arkadaşımın an itibariyle sorduğu soru..

Şuanki kafa yapma isteği nerden geliyor tahmin ediyorum ama bu arzu çok daha derinlerde taa Dna larında kodlu bunun farkında mı bilmiyorum.

En bilinen yolu alkol kullanımı ama ekşiyi açar bakarsanız çok alternatif geliştirenler olmuş. Marjinal yöntemler ilgimi çekmiyor zira gerekirse ben kendim bulurum ama alkol alma arzusu benim de Dna larımda kodlu olduğundan arkadaşımı anlamak zor olmuyor. Gerçi o gerçekleştirebilirken benim teşebbüslerim hep sonuçsuz kalmıştır. Nasıl bir midem varsa iki yudum bira içince error veriyor.
İçebilsem de uyuşmuşluk hissini çok taşıyacağımı zannetmiyorum ya zaten. Ayık kalma arzusu daha baskın bende. Uyuşursam ertelerim hislerimi, izlerini, öğreteceklerini gibi geliyor. Bu yüzden 'atlatmak' benim için en az zararla kurtulmak değil, en çok şeyi keşfedip geride bırakmak olmuştur. Tabi daha çok kederlemek, tabiri caizse gebermek için içenleri bunun dışında bırakıyorum, onlar nirvanayla kucaklaşsınlar..

Google'a 'drunk' yazınca bu çıkıyor. Pervasızlık matah bir şey değil, efendi olun efendi, o daha zor..

Aha da benim alkol anlayışım..


Velhasıl neyi neden yaptığınızı biliyorsanız hiç durmayın, yeter ki farkında olun millet..
Araştırmamı ekşisözlük yerine Freud üzerinden falan yapsaydım belki insanlığa yararı olan bir şeyler söylerdim ama onların bana bir faydası dokunuyor mu allasen?!

En güzel kafa bulma yolu müzik.. Özellikle bu şarkı nedense başlangıçları hatırlatıyor bana.
Bir de remix ini orjinalinden daha çok sevdiğim nadide parçalardan..

..A.E.O..

2 yorum:

  1. Aaa şuan bu şarkıyı paylaşman nası güzel oldu :)) Bu kadının 1-2 şarkısını biliyordum,çok hoşuma gitmişti. Bu şarkıyı da çok duyuyordum son zamanlarda,kimin acaba diye düşünmüştüm,sayende öğrendim :D Evet müzik de bir kafa bulma yöntemi cidden. Hem kafa buluyoruz hem de ruhumuzu besliyoruz di mi ;)

    YanıtlaSil
  2. @Junkhead, çok sevindim, benim de var öyle bulamadığım bi kaç parça, bi yerlerde tesadüf etsem ne güzel olur :)
    Aynen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...