28 Ocak 2013 Pazartesi

İyi Ki Doğdumm..


22 yılı geride bırakmış bulunuyorum. Bu yıl doğduğum güne yani cumartesi gününe denk gelmesi de ayrı bir güzellik oldu. O değil de 21 iyiydi ya, ben çift sayıları sevmiyorum :)

Her yıl olduğu gibi yurdun dört bir yanında coşkuyla kutlamalar yapıldı, tebrikler kabul edildi :p

Hediyelerime gelince.. Bu ay zaten bir alışveriş çılgınlığı yaşadık ailecek, gözümün önündekileri çektim, kalanları da kullandıkça yayınlarım artık.

Leopar desen sevmesem de burdaki soyutlanmış halini çok sevdim. O şimdi kutusunda havaların ısınmasını bekliyor :)


Jüri post unda görmüştünüz bunu, sol elimdeki swarovski taşlı yüzük ablacığımın hediyesi :)


İndirimden düşürdüğüm Koton çantam..


Pembe astarına bayılıyorum..


Burberry London.. Kokusu çok karakteristik, yıllardır bunu kullanırım hiç sıkılmadım.


Ablacığımın hediyeleri hız kesmedi.. Soldaki ince zevkin eseri kalemim, bürom olursa birgün masamı süsleyecek :)
Beyazlar içindeki kızımızı da bana benzettiği için almış. Adını hera koydum :)


İnce topuklularıma incecik topuklular ekledim..


Biriciğim ablacığım çakmağını kaybettiği için hayıflanan kardeşine gitmiş orjinal zippo çakmak almış..




Çantamda yerini aldı hemen..


Koleksiyonuma eklediğim onlarca kalem etek varken bi stiletto daha almasam olmazdı -ki bunu da ablacığım düşünmüş :*


İnce topuk serisine devam..


Kalem etek ve stiletto ayakkabı ancak böyle bir evrak çantasıyla tamamlanabilirdi. Maskülen çizgisine bayılmakla birlikte önündeki deri kısmı da ayrı sevdim, feminen izler taşıyor. Anne ve babama sevgilerle..


Akşam dışarı çıkarken siyah düz bir elbiseyle hayal ettim..


Ve Ivana Sert tasarımı zımbalı, kuru kafalı çanta.. Ivana'yı bir kez daha takdir ettim doğrusu. Tasarım olması bir yana kullandığı malzemelerin kalitesi mükemmel.




Zevkle kullanacağım..


 Pek tabi yukardaki bebekleri çekmiş olduğum Nikon'um.. Aylar önce almış olsam da hala büyük bir zevkle kullanıyorum..


Haremimden görüntüler :) Arkadaşlarımın şirinliklerini de yayınlamasam olmaz..

Seraycım Jonathan sevgimi posterlere dökmüş.. Çok teşekkür ettim bebek :)


Jon, Jonathan, Damon.. Hülyacım da üşenmemiş poster yapmış. A0 çıktısını alıp yatağımın başındaki duvarı kaplıycam :)


Özel hissettiren herkese tekrar çok teşekkür ederim.. İyi ki varsınız..
Yayınlayamadığım diğer hediyelerim için de çook teşekkür ederim. Hepsi çok özel..

3 yorum:

  1. nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. cnm iyiki doğmuşsun bloğunun görselini değişmişsin tanıyamadım ilk :) hediyelerin çok cici hepsine bayıldım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. @Aycelce Hayat, teşekkür ederim :)

    @cecilia, çok teşekkür ederim canım, görseli değiştireli baya zaman oldu belki yine değiştiririm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...