21 Ocak 2013 Pazartesi

Çikolatalı Pastamm..


Üşenmedim yaptım.. Ölçüler tamamen içgüdüseldir bu yüzden tarif veremiyorum ama kısaca özetlersem;

Bitter çikolataları kremanın içinde benmari usulü erittim.

Pastanın iç kreması için yumurta sarısı, süt, şeker, un, nişasta ve vanilya kullandım. Bir kenarda da krem şanti yaptım.

Bitter çikolataların kalanını ince ince kıydım.

Keki daha önceki postlardan birinde anlatmıştım, burdan bakabilirsiniz. Yine yarım ölçüyle ve krema ekleyerek yaptım. Keki enine ikiye ayırdıktan ve vişne suyuyla ıslattıktan sonra -ki bunu unutmayın çok leziz oluyor, üzerine kremayı sürüp kıydığım bitter çikolataları ve damla çikolataları ekledim.

Kekleri birleştirip üzerini krem şantiyle kapladım.

Dolapta 2 saat beklettikten sonra ılık çikolata sosunu üzerine boca ettim (evet tam olarak öyle yaptım her yere taştı çünkü :)



Akşam vakti canınız çeker ya da bir sevdiceğinizin doğum günü falan olursa mutlaka yapın derim :)

..Kisses..

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...