25 Haziran 2012 Pazartesi

Yağmur Keyfi..

Yeni balkon penceremizde ilk yağmur keyfimiz..


7 yorum:

  1. Şu an o kadar kıskandım ki seni:) Zira biz burada sıcaktan öleceğiz:(


    Ben de beklerim...

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yağmur bonusu sanırım, keyifli oturmalar canım:)

    YanıtlaSil
  3. @PhotoandFashion, burda hala yağmur var, hem de güneşli havada :)

    @bahar006, öyle oldu, teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. 10 gündür blogunda virüs var.
    fark etmedin mi hala.
    giremiyorum ki bloguna sana haber vereyim.
    google chrome izin vermiyor.
    blogunda zararlı içerik var ve nemolatte diye bi yerden almışsın.
    belki foto filan kullandın ordan alıp. ya da böle bişi. temizle istersen, ya da nemolatteyi uyar.
    yani bloguna girilmiyor kromdan.

    şimdi mozilladan girip sana haber veriyorum. bi yorum yapsaydın bana günlerdir sölücektim neyse düzelt işte.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deep, ben explorer kullandığım için farketmedim. İçeriği kontrol ettim henüz bişey bulamadım, araştırıyorum. Sağol haber verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel o balkon kahvemle saatlerimi geçirebilirim :)

    YanıtlaSil
  7. @sequin, teşekkürler, biz de öyle yapıyoruz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...