7 Haziran 2012 Perşembe

Kısa Kısa

Biliyorum çok tembel bir blogger oldum. Ama nedense canım hiç istemiyor post hazırlamak. İstanbul fotolarını derleyip keyifli bir yazı hazırlamayı düşünüyordum ama bu gidişle yapamayacağım. En azından parça parça yayınlayayım artık.

Halkalı'daki Bosphorus City'de kaldık. 1+1 daireler hiç bana göre değilmiş bunu anladım. Ama manzara şahaneydi.



Arada taktıklarımı da çektim ama çok eşya götürmediğim için tekrara düşebillirim ona göre :)

Çanta olarak bu küçük portföyü kullandım. İçine bişey sığmaması dışında gayet kullanışlı :)

Şimdilik bu kadar, devam edicem söz..

Kisses ♥

7 yorum:

  1. Manzara cok güzel görünüyor ama : )

    YanıtlaSil
  2. @viva, değil mi :)

    @Hamide, ay yerim ben sizi, okey o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. burda gördüklerimi sevdim yine.

    hadi üşenmeeee bi mimin var.
    :)

    YanıtlaSil
  4. eküminepolis adlı filmi kaçırmaaaa sakın. duymuşsundur senin işin.
    bir iki gün içinde yazıcam zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deep, duymuştum ama sadece istanbul ve ankarada vizyonda diye biliyorum. Bulunca izliycem hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...