12 Haziran 2012 Salı

Staj/Dekorasyon/Aksesuar

Okul bitti bu kez de staj başladı, 35 iş günü de devam edecek. Kombinlerimi yayınlamayı çok isterim ama bu aralar evi dekore ettiğimizden eşyalarıma ulaşmakta bile zorluk çekiyorum. Ev toplanınca artık :)

Geçen gün alışverişe çıktığımda takmıştım. Genelde aksesuarları karışık kullanmasam da bunu sevdim ♥

Bu da evin son halinden önce bir ipucu olsun. Malzeme seçmek kadar zor bir iş yokmuş bunu da anladım. Çoğu, özellikle parke benim zevkim :)


 

5 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni stajın :)
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende

    YanıtlaSil
  2. @madamBfashion, sağol tatlım :)

    @hamide, teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun kolay gelsin zevkli shey.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...