1 Haziran 2012 Cuma

Final Jürisi Kombini

 6. dönemin sonuna da gelmiş bulunuyoruz. Final jürisiyle dönemi kapattık. Üniversite hayatımın en zor ve en yorucu yılıydı. Öyle kalmasını da umuyorum :)

Ne giydiğime gelirsek, klasik çizgimden şaşmadım.
Kalem etek - Lcw
Gömlek - Rodi Mood
Bileklik - Koton
Ayakkabı ve çanta yerel bir mağazadan.




Fotoda net değil ama ayakkabının topuğu ve platformu rugan, üzeri süet. Çok beğenildi ♥ 

Aylardır ve son olarak haftalardır beni uykusuz, aç ve yorgun bırakan, şekilden şekile sokan paftalarım.  

Ve maketim. Ağaç olarak kullandığım koyu kırmızı kadife kaplı boncuklarım çok beğenildi. Az aramadım ben onları ama :) Burda gördüğünüz minaresi kendinden bağımsız olan camim :)


İçimdeki boşluktan kurtulabilirsem tatili kutlayabilirim sanırım.

5 yorum:

  1. çok şıksın tatlıım inşallah final jürin de çok güzel geçer de sonrasında güzel bir tatil yaparsın...

    YanıtlaSil
  2. çok sıksın ama telefonda güzelmiş hani (=

    YanıtlaSil
  3. @hamide, sağol tatlım ama bu final jürisiydi, artık tatildeyim :)

    @Nicksiz Adam, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun.
    :)
    bu fotodaki sen'sin işte.
    her zamanki gibi.
    :)
    bu ayakkabılar o otel odasında fotosunu çektiğin ayakkabı değil mii.
    :)
    yazın nasıl olsa çok dinlenceksin fazla şey yapmıycan ya.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deep, seninde gözünden hiçbirşey kaçmıyor, evet o ayakkabılar :)

    stajım başlayacak haftaya, onun dışında boşum gibi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...