12 Şubat 2013 Salı

Rihanna @Grammy Awards 2013


Gecenin enn şıkı diyemesem de enn güzeli derim heralde. Kırk yıl düşünsem Rihanna'yı beğeneceğim, dahası ona özel post yazacağım aklıma gelmezdi :) Sürekli değişen tarzını benimsemesem de arada tutturuyor kıvamını.
2013 Grammy Awards Arrivals

Kırmızı halıda kırmızı giymek cesaret ve özen ister demiştik. Çok iddialı bir elbise olmasa da renk tonunu sevdim. Yakası biraz kapalı olmuş ama eteğin uzun pilelerine bayıldımm..
2013 Grammy Awards Arrivals

Saçlarını yine değiştirmiş ilk gördüğümde tanıyamadım. Alnının genişliği göze batıyor kakül kestirmeli ama uzun ve dalgalı saçlar ona yakışıyor. Bir daha kısa kestirmemesi ya da tümden kazıtmaması dileklerimle..

Rujunun matlığına ve elbiseyle uyumlu tonuna da bayıldım.. Genelde kırmızı elbiseyle kırmızı ruj tercih edilmez ama teni koyu olduğu için sırıtmak bir yana yakışmış.
2013 Grammy Awards Arrivals

Ojeleri fazla buldum, belki mat olsa baştan aşağı kırmızı uyum yapmış diyebilirdim ama parlak olmaları rahatsız etti. 

Fazlaca yüzük takmayı ben de çok sevdiğimden yüzük konusunda taraflı davranıyorum.. Yakışmış :)

Bu performansı da kaçırmayın derim..

..Kisses..

2 yorum:

  1. Çok severim, her gün dinlerim, hele Diamonds ile aşk yaşıyorum:) Yalnız zayıflamış sanki biraz ya da elbisenin kesimi alt kısmı ince göstermiş. Ben kırmızı elbise sevmem ama buna bayıldım, modeli de çok hoş, saçları çok yakışmış, gözler güzel, makyaj güzel, aferin Rihannaya...

    YanıtlaSil
  2. @bahar006, diamons çok dinledim bi ara.. Zayıfladı baya, bacaklar falan eridi iyice. Ben de genel hatlarıyla beğendim rihannayı..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...