19 Şubat 2013 Salı

Mango Çanta

40 yıl düşünsem pazar torbası gibi çanta alacağım aklıma gelmezdi. Büyük çanta severim ama kriterim içine A4 kağıdı sığacak kadar olmasıydı. Öğrenci milleti bilir, büyük rahatlıktır :)

Mango'dan aldığım içi yün dışı mat deri olan bu çanta o kadar geniş ve ferah ki anlatamam. Alışveriş yapıp da poşetleri de su şişesiyle birlikte içine sığdırınca rahatlığını bir kez daha anladım. Fermuarı ya da düğmesi de yok, bildiğiniz poşet gibi yani :) Mango'nun yalın tasarım anlayışına bayılıyorum..


Yalnız taşırken biraz dikkatli olmak lazım, çok güvenli değil :)


Uzun çizmelerle çok güzel kombinleniyor.
(Evet, telefonumu acayip yerlere koyabiliyorum :)

..Kisses..

4 yorum:

  1. Çok güzelmişşşş, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Çok da şık duruyor ayrıca, güle güle kullan!:) Telefonun yeri de bomba hahahaha


    Sevgilerimle
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ben de geçenlerde buna benzer bi tane çuvalımsı aldım kendisiyle çok mutluyuz :D

    YanıtlaSil
  4. @cinnamum, teşekkürler :)

    @Süm, olur olmadık yerlere koymaya bayılırım :)

    @Hamide, herkese lazım valla :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...