16 Şubat 2013 Cumartesi

İntikam: Beren Saat'in Yeşil Elbisesi


Bilgisayarda takılırken fonda ses yapan tv'ye gözümün takımasıyla izlemeye başladığım İntikam dizisi her ne kadar orjinal olmasa da klasik Türk yapımlarından hallice çıktı. Diziden çıkardığım en önemli sonuç Beren Saat hala topuklu ayakkabıyla yalpalayarak yürüyor. Demek ki ben doğuştan yetenekliyim :)

Geçen haftalarda giydiği su yeşili dantelli elbise dikkatimi çekti. Tam da bu sahnede gördüm ve çok beğendim. 
Dekolte küçük göğüslü olduğu için çok yakışmış başkasında fazla dururdu. 
Saçları çok güzel toplanmış, yüzüne ve elbiseye çok yakışmış.

Kolyesi küpesi çok zarif, makyajı doğal..

Gelin görün ki kamera boydan alınca herşey tersine döndü. Elbisenin altındaki drapeler Beren'i o kadar kilolu ve basenli göstermiş ki. Özgür Masur'un Beren Saat için özel tasarımı olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Özel tasarım böyle mi olur yahu?!


Bir kere Beren'in beli çok ince ve bununla orantılı olarak zayıf olmasına rağmen 'kağıt gibi' tabir ettiğimiz bir kadın değil. 
O drapeler incecik mankeni bile kalın gösterir Beren'i nasıl göstermesin?

Üst kısımdaki zarafeti aşağıda bulamadım ne yazık ki..

Ama yine de hoş bir duruşu vardı elbisenin hakkını yemeyeyim.

..Kisses..

5 yorum:

  1. Ben de eteğin beline takıldım, üstteki dantel ve eteğin kumaşının birleştiği yer daha belirsiz hale getirilebilirdi, belki dantel katlarıyla gizlenebilirdi bence.

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum!!
    İntikam'ı izlemiyorum izlemeyi de düş
    ünmüyorum çok soğuk bi dizi olmuş,hele Aşkı Memnu'dan sonraaa... Bereni hala ben Bihter olarak görüyorum ne yazık ki bir yerden Behlül gelecek gibi oluyor .D

    YanıtlaSil
  3. @Eren, haklısın, elbiseden çok etek gibi duruyor belden aşağısı..

    @nasli, amerikan yapımı olunca biraz soğuk oluyor haliyle :)

    YanıtlaSil
  4. bel kısmının kötü duruşuna ben de katılıyorum ama drapeler için aynı şeyi söyleyemeyecegim.. kilolular giyemez, basenliler giyemez, manken giyemez, zayıf insan giyemez, o giyemez bu giyemez peki bu drapeli elbiseleri kim giyecek?? bel kısmı haric bence öyle göze batacak bir fazlalık da yok.. şahsi fikrim tabi :)

    YanıtlaSil
  5. @cicibebe, zayıflık benim için çok önemli ve drapeler herşeyi olduğundan büyük gösteriyor. ÖZellikle o salaş havasını da hiç sevmiyorum. Bence drapeyi kimse giymesin tabi şahsi fikrim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...