14 Kasım 2012 Çarşamba

Victoria's Secret Fashion Show 2013


Yılın defilesi bu sene de Newyork'ta gerçekleşti. Geçmiş yıllara göre beğendiğim parça sayısı azalmış olsa da görsel bir şölen olmaktan geri kalmadı herzamanki gibi.




Alessandra Ambrosio'nun kostümü 2.5 milyon dolar değerinde ama bana fazla çekici gelmedi ne yazık ki.


Rihanna dekoltesi, eldivenleri ve jartiyeriyle göz alıcı. Gözlükleri hiç sevmedim o ayrı, Gaga'ya yakışıyor sadece :)


Gecelikten bozma kıyafetini sevmedim.

Haziranda ilk çocuğunu dünyaya getiren Lily Aldridge.
 

Amerika bayrağının renklerine altın hiç gitmemiş.

Erin Heatherton

Yeni melek Toni Garrn.

Kanadı çok şık, keşke kostümü daha sade tutsalarmış.

Miranda Kerr, sevemedim şu kadını.

Kanatları da kıyafeti de çok sevdim. Miranda'ya giydirmeseler olmazdı sanki.


Fazla karışık


Hilary Rhoda, bu kanatları hiç sevmedim ya.

Sevmedim, sevmedim sevmedimmm...

Geçen seneki kostümler nerde bunlar nerde yahu. Kaçıncı sınıf pavyon kıyafeti bilemedim.

Candice Swanepoel, işte bu güzel..

Eh işte..

Bu ergen konseptlerini de sevmiyorum.

Lily Donaldson, bu kızların vücudu daha mı güzeldi önceden, ben mi çok olumsuzum bugün?

Kostüm çok şık ama..

Magdalena Frackowiak, yorgan yüzü gibi ya..


Bi de şu dolmalık biberi niye çıkarmışlar hiç anlamadım. 

Doutzen Kroes, off çok sıkıcı..



Daha iyi

Adrianam eylülde ikinci çocuğunu doğurdu ve podyuma çıktı. Şişkinliği çok inmemiş ama herkesten daha havalıydı :)

Joan Smalls, ay şiştim, vallahi şiştim. Zevksizlik abidesi bir kostüm, kaplan deseniyle turkuaz renk ne alaka?!


Diyecek lafım kalmadı..






Renk geçişlerini sevmedim değil


Wowww.. İşte bu, beyazın asaleti.. ♥

Eğlenceli

Şemsiye resim-iş dersinde yapılmış gibi olsa da kostüm çok şık, esmer tende çok güzel durmuş.

Görmek istediğimiz görüntüler bunlar..

Yesss..


Renk uyumu süper!

Scheisse!

Sade ve şık ♥♥♥


Tattoos.. Zayıf insanlarda da bir başka duruyor :)


Kıyafet çok şatafatlı, manken çok cılız kalmış.


Kızılderili konsepti.. Müthiş ♥


Vahşi..

 Çarpıcı

Damn good ♥

Bayıldım bu cadıya :) ♥


Holly Shit! ♥♥♥

Hot

Canlı canlı izleyince fikrim değişir mi bilinmez ama en kısa sürede bu konuya tekrar değineceğim.

..Kisses..

1 yorum:

  1. toni garnn yeni melek değil, barbara palvin'se (noel kostümlü) yeni melek

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...