14 Kasım 2012 Çarşamba

The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 LA Premiere


Zaman çabucak geçmiş, dersten firar edip Part 1'i izlediğimiz gün hala hafızamdaki tazeliğini korurken serinin son filmi bu cuma vizyona giriyor. 

Los Angeles Premiere'i 12 Kasım'da yapıldı. Ekibi genel olarak pek beğenmedim. Fazla klişe geldiler bu kez,  o eski özgün tavırları, havaları yoktu. Sönüktü her şey, oysaki serinin finalinin daha epik olmasını beklerdim.

Kristen, Zuhair Murad imzalı nude bir elbiseyle katıldı geceye. Kıyafet çok şık ama beyaz tenli biri olarak bunu tercih etmemeliydi.

Saçlarının rengi çok güzel, tenine yakışmış ve doğal görünüyor. Yakın zamanda ben de farkında olmadan bu renge yakın bir tona boyadım saçlarımı :)
Kristen Stewart hair at Twilight Breaking Dawn Part 2 LA premiere

Kristen Stewart in Zuhair Murad

Salaş tarzına da yakışmamış, biz onu ceketleriyle seviyoruz.
Kristen Stewart in Zuhair Murad

Kristen Stewart in Zuhair Murad

Bu da geçen yıldan..

Robert her zamanki gibiydi.. Spooky.
Kristen Stewart in Zuhair Murad and Robert Pattinson in Gucci

Kristen Stewart in Zuhair Murad

Nikki Reid'in saçlarını hiç sevmedim. Sarı saçlarıyla çok daha güzeldi, sıradan biri olup çıkmış. Elbisesi de aynı şekilde..
nikki reed bd premiere 15

Nikki Reed in Versace

Ashley her zamanki gibi çok zarif ve şık, heykel gibi maşallah :)
ashley greene bd premiere 03

Ama onda da aynı sıradanlığı hissetmedim değil.
ashley greene bd premiere 07

Bkz. Geçen yılki premiere..
Ashley Greene Breaking Dawn part 1 premiere Los Angeles red carpet

Ve Renesmee.. Bu ikisinden bu çocuk doğardı zaten, Mackenzie Foy 10 numara tercih olmuş :)

Geriye gün saymak kaldı..


..Kisses..

6 yorum:

  1. gündemi en güzel yerinden yakalamışsın:))

    YanıtlaSil
  2. merakla bekliyorum son filmi :)

    YanıtlaSil
  3. bazı karakterler hep bıldıgımız tıplerı ıle kalsalarya :)

    YanıtlaSil
  4. @crazywomanrosemary, görevimiz :)

    @cemre, aynen :)

    @Grace Happy, di mi ama..

    YanıtlaSil
  5. bu kadar çirkin iki insan iyiki birlikte :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...