17 Kasım 2012 Cumartesi

Mixed: Rings & Nails & Earing


Kırmızı oje kullanmam pek, arada değişiklik olsun diye sürüyorum ama nedense benim özenle bulduğum ve çok sevdiğim arada kalmış değişik renkler dururken herkes kırmızıya ilgi gösteriyor. Cliché :)
Siyah taşlı 'two finger' yüzüğüm kırmızı gibi iddialı ojelerle vazgeçilmez kombinim.

Essence 114 Fame Fatal rengini kullandım. Nefis bir kırmızı.. 

Nude tırnaklar ennlerimden.. Asil ve zarif bir görüntü sağlıyor ki tam aradığım birleşim. Farklı boyut ve tarzdaki yüzükleri bir arada kullanmak da çok hoş oluyor.

Essence 04 Iced Latte. Nude serisinin en güzel rengi..

Ve Koton'dan aldığım kelepçe küpelerim.. Henüz takmaya fırsat olmadı ama çok yakında olacak :)

..Kisses..

4 yorum:

  1. nude, kırmızı , s,yah benimde ojelerde favorilerim yüzüklerini de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. @cemre, siyah siyah siyah diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @makyajaynam, teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...