27 Haziran 2011 Pazartesi

Rock N Coke 2011 Reklamda Çalan Şarkı

Rock N Coke yeniden başlıyor ve ben yine gidemiyorum. Reklamlarda çalan şarkıya aşık oldum, bulamıyorum. İnternette araştırıyorum, 2. reklamda çalan şarkıyı bulabiliyorum sadece. Ki zaten onu biliyorum; Moby - Lift Me Up. Benim aradığım şarkıyı arayan bir sürü kişi olduğunu görüyorum. Şarkı Limp Bizkit' e ait ama adını bilen yok. Youtube'a girip bütün şarkıları dinliyorum veee sonunda buluyorumm. MY GENERATION!!! 02:58 de reklamda çalan kısmı başlıyor.

                              

                              

1 yorum:

  1. Interesante. Muy original. Me gusto. fue un placer leerte y visitarte. Que tengas un lindo día.

    http://socialculturalyhumano.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...