12 Haziran 2011 Pazar

Peyzaj Planlaması Vol. 3 ve Final!!!

Peyzaj teslimiyle dönemi hatta yılı kapattığımızı söylemiştim. Bir gün içinde hem çizim hem maket yaparak yine bir rekora daha imza attık. Aynı günün sabahında peyzajdan sınav da olduğumuzu söylemeden geçemeyeceğim.

Öncelikle çalışma alanımızı göstereyim.

 İlk kritikten teslime kadar evrim geçiren park tasarımım...

2

Teslim günü... Sabahlamış ben ve maketim :)

Okulda yaptığım çizimim...

Teslime gitmeden hemen önce...

İşte Parkım... Biraz baştan savma oldu ama naparsın :)

Herkes ayrıldıktan sonra holün içler acısı hali...  


Ve teslim sonrası kutlama zamanı!!!

Bu anı ancak böyle unutulmaz kılabilirdim. Tam 240 kalori alarak beni tanıyan herkesi şaşırttım. Evet, haz peşindeydim :)

Holiday♥♥♥
                               

4 yorum:

  1. off bayadır dinlemiyodum ne guzel oldu denk gelmemm(:

    YanıtlaSil
  2. >>>Nameless, tatilde dinlemek daha bir güzel oluyormuş :)

    YanıtlaSil
  3. resimleri görünce ilk aklima gelen vay yazik temizlikciklere oldu : D

    YanıtlaSil
  4. @viva, valla biz de aynı düşünüyoruz :) Onlar da bizden bıktı, ne bulsalar çöpe atıyorlar. Geçen yıl projemi çöpte aramak zorunda kalmıştım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...