24 Haziran 2011 Cuma

Koton Accessories Vol.2

Yine bir koton gezmesi ve ganimetlerim...

Bunu Rodi den ya da Defacto dan aldım. Hatırlamıyorum :)

Halkalardan oluşan kolyeyi çok sevdim.

Fiyonklu yüzük benim, kelebekli olanı değişik buldum ama benim için çok kullanışlı değil.

Kuru Kafa Anahtarlık

Kanatlı yüzüğü de beğendim ama oldukça ağır ve büyüktü.

Kelebekli yüzüğün farklı versiyonu

Bu küpeyi çok beğendim. Turkuaz taşlarıyla vintage bir görünüm yakalamış. Aldıklarım arasında sadece bunu fotolamışım. Diğerlerini sonra yayınlarım artık.

Koton sadece aksesuar üretsin, lütfennn :)

 
Deichmann da beğendiğim fazla birşey olmadı. Sadece bu platform biraz ilgimi çekti o kadar.

Aldığım küpeler bu klibi hatırlattı :)
                                        

4 yorum:

  1. kotonun aksesuarlarını ben de çok beğeniyorum =) güle güle kullan cicilerini

    YanıtlaSil
  2. >>>tubitos, sağol canım, beğenmeyen var mıdır ki :)

    YanıtlaSil
  3. ilk kelebekli yüzük cok degisik ve güzelmis ama : )

    YanıtlaSil
  4. @viva, ben de ilginç ve hoş buldum. Ama kullanabileceğimi sanmıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...