5 Haziran 2011 Pazar

Cannes'daki En Güzel Şey Sendin!!!

Ne zamandır hakkında yazmak isteyip bir türlü elimin değmediği o büyük asalet Uma Thurman... Kelimelerin anlamını yitirdiği bu şıklık karşısında sadece bol bol fotoğraf koymak istiyorum. Versace imzalı bu elbiseyi başka kim bu kadar zarif taşıyabilirdi bilmiyorum. Küpelerinin rengine, saçlarının sadeliğine, vücudunun güzelliğine, asil duruşuna, elbisenin sırt ve yırtmaç detaylarına ayrı ayrı bayıldım. O kadar cafcaflı kıyafetin arasında bir tek ondan gözümü alamadım.


 Hayalimdeki gelinlik budur işte. Eteklerini birazcık daha kabarttık mı tamamdır. Versace bana da dik bundan :)




Herkesin arasında nasıl belli ediyor kendini. Seni seviyoruz Uma


Bu fotoğrafta balodan kaçan külkedisi gibi değil mi :)

2 yorum:

  1. wow, harika bir şey bu... süprizler ile dolu bir elbise, her karesi harika... bayıldım...

    duju

    YanıtlaSil
  2. >>>duju fashion, asaletin beden bulmuş hali...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...