13 Haziran 2011 Pazartesi

Banyo Yenileme Süreci

Dekorasyon yapmak ne kadar zormuş :( Koçtaş - Tekzen ve diğer yapı marketler arası mekik dokuduk durduk. Karar vermek çoook zordu. Tam olarak istediğimizi bulamasak da karar verdik sonunda :)

Koçtaş da baktığımız fayanslar



Diğer yapı marketlerden görüntüler




İçlerinde en beğendiğimiz bu oldu. Ortasındaki yuvarlak dekor olmadan aldık. Siyah-beyaz fayans ve bordür şeklinde. Uzaktan belli olmasa da fayanslar dokulu. Yuvarlak desenler var içinde.

Bu da bakır - kahvesi

Banyo dolabı olarak ayaksız, çanak lavabolu ve çekmeceli bir model istiyorduk. Baktığımız hiçbir modeli de beğenmedik :) İstikbal Regina dan baktıklarımız...

Lavabosunu beğenmedik. Çanak dediysek böyle de değil :)

Çanak lavabo çok azdı. Genelde böyle tezgah lavabolar var.



Koçtaş'tan baktıklarımız


Vitra'nın bu modelini beğendik. Sadece alt modülü aldık. Boy dolabı yer daraltıyor, aynayı da ayrı yaptıracağız. Benim çanak lavabo anlayışım budur işte :) Rengi biraz uyumsuz olacak ama en iyi alternatif buydu.

Aslında böyle bir lavaboyu tercih ederdim :)

Armatürü de böyle bulabilsek keşke :)

2 yorum:

  1. Benim her zaman aklımda olan banyoyu paylaşmak istedim http://bit.ly/jE006R güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. >>>Curcunam, ben de çok beğendim canım. Benim hayalimdeki de çok farklı ama bizim banyo ışıklığa bakıyor, dar ve kullanışsız. Olabilecek en iyi seçeneği uygulamaya çalıştık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...