28 Haziran 2011 Salı

Behzat Ç. Sezon Finali: Damn!!!

Ekranların görüp görebileceği en iyi sezon finaliydi, bütün reyting rekortmeni bayağı dizilere kapak olsun! Harun'un nikah masasında çark etmesi, Akbaba'nın trajik aşk hikayesi, Ercüment Çözer'in Memduh Başkan'ı yaptığı onca şeyden sonra tek kurşunla öldürmesi, herşeyden önce Şule'nin Behzat Komserimin kızı ve de kızının katili çıkması, bütün o flashback lerle puzzle parçalarının yerine oturması, Ercüment'in Behzat Komseri suçlu gösterecek delilleri savcıya yollaması...tonlarca ayrı duyguyu bir arada yaşattı. Oh Damn It!!!

Ama asıl aklında kalan neydi diye sorarsanız; Eda'nın pişmanım konuşmasından sonra, Harun'un onu öpmeye çalışması sonrası yediği tokatın ardından 'Öptürmeyecen neyi ima ediyon sen bana?!' tepkisidir. Yerlerde yuvarlanmama sebep olmuştur :)

Edit: Videosunu da buldum :)
                                        

4 yorum:

  1. izlemiyorum ama çok metini duydum... inşallah yeni sezonda takip ederim :)

    dujufashion

    YanıtlaSil
  2. >>>duju, tavsiye ederim, tartışmasız en kaliteli dizi.

    YanıtlaSil
  3. yeni sezondan muhakkak izliycem.... öpüyorum tatlım

    duju

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...