1 Ekim 2013 Salı

Uyandım ve bir kahve yaptım. Çünkü her anı bir kahveyle başlar.


"Yıkılma dönemindeki Osmanlı devleti gibiyim ve etrafımda beni kurtaracak zekada kimse yokmuş gibi geliyor. Kafam da çalışmıyor ki kendimi kurtarıyım. Kendime olan umursamazlığım beni dibe sürükler, daha da batarım gibi hissediyorum. Yalnız değilim, yalnız kalmak istiyorum. Yıllardır yanımda sandığım insanlardan gördüklerime tepkisiz kalmak için yalnız kalıp delirmeliyim. En azından bir süre için. Gerçek olan hikayeler yazıp insanları rezil etme isteğine engel olmalıyım."

Güzel yazıyor, güzel dinliyor. Uğrayın..

2 yorum:

  1. okul bitti mi. işe girdin mii. aynı evde misin yineee. evden caddenin fotosunu koymuştun. sonaaa banyoyu yaptırmıştın hatırlıyor musun. heeey sunum elibiselerin botların vardııı. iyi misiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep, sevgili dostum.. okul bitti, yarın işe başlıyorum ve bunu hissettin sanıyorum :) aynı evdeyim, dahası aynı şehirdeyim :) artık ofis elbiselerim olacak inşallah :) eski bir dostuma rastlamış gibi oldum, çok sevindim şuan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...