22 Ekim 2013 Salı

Saç Boyama Deneyimlerim #Loreal #Majirel #Igora #Palette


Her kadın gibi kısa bir süre bile olsa ben de saçlarımın rengini değiştirmek istedim. Kafam mı bozuktu, bunalım mı geçiriyordum bilmiyorum. Geçen yıl bu zamanlar, 21 yıldır hiç boya vurmadığım saçlarımı ilk kez boyadım. 

Bu saçlarımın boyasız orjinal hali.
Güneşten ve çekimden kaynaklı daha parlak ve yansımalı çıkmış, karanlıkta koyu bir kestane. (Ekim 2011)

Bu da boyadan önceki son hali. Karanlıkta siyaha yakın koyu bir renk. (Ekim 2012)

İlk boya deneyimim köpük boyayla oldu.
Risk almadan ton değişimi yapmayı düşünerek Loreal Sublime Mousse 60 Saf Açık Kestane rengini seçtim.

Sonuç fazla bir fark yaratmadı.
Normal ışıkta boyandığı belli olmayan, güneşte ise yansıması biraz bakırlaşan bir kestane. (Ekim 2012)

2. kez yine köpük boya, Loreal Sublime Mousse 800 Doğal Sarı aldım. 
Niyetim sarışın olmak değildi ama nasıl olsa o kadar açmayacaktı. 

Renk biraz daha açıldı, kızıl bir yansıma oluştu, burda karanlık olduğundan daha koyu çıkmış. (Kasım 2012)

3. boyam Loreal Excellence 8.1 Koyu Küllü Sarı oldu. 
Kızılların gitmesi için küllü bir boya kullanmam gerektiğini biliyordum.

 Saçlarım oldukça açıldı, bakırlık da iyice arttı. Bu fotoğraf boyanın ertesi günü çekilmişti. (Aralık 2012)

Bir sonraki boyam Loreal Excellence 9.1 Küllü Sarı.


Daha homojen bir renk verdi öncekine göre. (Ocak 2013)

Sonraki boyamada internetten sipariş ettiğim Loreal Majirel 8.1 Koyu Sarı Küllü kullandım.

Renk olarak çok farklı olmasa da kalite olarak paket boyalardan daha iyi diyebilirim.
Yansıması tamamen sarı oldu. (Şubat 2013)


 Bu da karanlıktaki hali.

Fazla açıldığına karar vermiş olacağım ki bir sonraki boya  Loreal Excellence 7.1 Küllü Kumral oldu.

Çok farklı bir renk çıkmadı, bir ton koyu oldu denilebilir. (Mart 2013)

Daha sonra Schwarzkopf İgora 7.1 Küllü Kumral ve 0-33 Kızıl azaltıcı olarak geçen mavi boyayı karıştırıp kullandım.

Kızıllık azaldı daha soft bir renk oldu. (Nisan 2013)

Yıkadıkça kızıllar azaldı, yansıma koyu sarıya yakın oldu. 
İyiden iyiye sarışınlığa yaklaşmıştım :)

Ve açık renk saçtan sıkılan ve mezuniyet elbisesine de koyu renk saçın yakışacağını düşünen bendeniz, ani bir kararla saçlarımı Schwarzkopf Vital 5.0 Açık Kahve'ye boyadım.

Sonuçtan oldukça memnun kaldım, yüzüme renk geldi birden :) Tabi alttaki saç açık olunca tam tutmadı, güneşte bakır yansıma yaptı ama normal ışıkta istediğim gibi koyuydu. (Haziran 2013)

2 hafta içinde açıldı renk, tatlı bir kahveye dönüştü.

Ve asıl deliliği blue-black ile yaptım.
Boya iyice akınca baktım olmayacak Loreal Excellence 1.1 Derin Gece Mavisi ile boyadım.


Sadece 10 dk bekletmeme rağmen saçlarım mavi yansımalı kömür siyahı olmuştu :) İlk bir hafta beyaz sabun yapmaktan keçe gibi oldu saçlarım. Burda ışıktan dolayı mavi çok yansımış ama normal ışıkta çok koyu bir siyah. (Temmuz 2013)

10 gün sonra mavilik gitti hafif sarı yansımalı hoş bir siyah oldu.

Yıkandıkça üst kısımlar aktı, renk açıldı. (Ağustos 2013)

Giderek açıldı..

Ve deniz-havuz suyuyla beraber tamamen aktı boya. (Eylül 2013)

Son olarak Schwarzkopf Palette 1.0 Siyah renge boyadım.


Blue-black gibi olmasa da ilk boyadığımda koyuydu 1 hafta içinde oturdu renk.
Şuan çok memnunum. (Ekim 2013)

1 aya kalmaz bu da akmaya başlar artık. Ama koyu renkten vazgeçmeyeceğim. Aktıkça siyaha boyayıp açık zeminli saçlar gidene kadar devam etme niyetindeyim. Bir sonraki boyam muhtemelen Loreal Casting Crème Gloss 200 Siyah rengi olacak. Doğal bir siyah olduğunu, diğerleri gibi çok koyu bir renk çıkmadığı duymuştum, tabi denemeden bilmek imkansız :)


Velhasıl hera kız der ki; çok delirmedikçe saçınızla oynamayın :)


..Kisses..

24 yorum:

  1. WOW! İyi bir yazı olmuş ama ben en çok Igora ile boyadığın rengi beğendim ;)

    YanıtlaSil
  2. @Vanessa, thanks honey, I liked your blog and following right now :)

    @nasli, sağol tatlım, değişiklik iyi geliyor işte :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ilk başta saçımı palette tarçın bakıra boyattım daha sonra çok aktığı için kuaföre gittim doğal kahve boyattım sonra da koyu renkten sıkılıp saç rengimi açtım şimdi diplerde turunculuk var ama uçlarım sarı oldu bunun üzerine koyu küllü sarı boyasam nasıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küllü renk dipteki turunculuğu alır ama uçlarında durum ne olur bilemiyorum

      Sil
  5. Igorayla boyayip yikadikca ortaya cikan sari rengin tonuna bayildim bende 21 yasindayim ve bende boyatmak istyorum orjinal sac rengim seninkiyle ayni bende senin izledigin yollari izlicem o begendigim rengi elde etmek icin arasam boyle cikmazdi karsima :) acici kullandinmi hic? Ve o sari tonda aynen sende oldugu gibi ne bi eksik ne fazla olmadan kalmak icin ondan sonra napmam lazim ayni marka ve numaraya boyayip kizilliginin yikadikca akmasinimi beklemem lazim? Sendeki hafif kizil karisimli bi sari gibi geldi bana ve harika tam istedgm renk diyebilirim :) bilgilendirirsen cok hora gecer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıcı kullanmadım ama kullansam daha iyi sonuç alırdım muhtemelen, yıpranmayı göze alamadım ince telli saçlarım. Sana tavsiyem köpük boya hiç kullanma. Loreal den de şaşma. 8.1 küllü sarı ile bi kaç boyamada elde edersin bu rengi. Aynı boyayı kullan hep. İgora nın kızıllık azaltıcı boyasını bulabilirsen ondan da kat içine biraz, kızıllığı azaltıyor. Az yıpranma olması için 40-45 günde bir boya yaparak bi kaç adımda elde et istediğin rengi. Ama her halükarda yıpranma olacak ona göre karar ver.

      Sil
  6. Ben de normalde kahve olan sacımı gece mavisine boyamistim.. koyu bir siyah oldu.. bir bucuk iki ay gecti diplerde boya 4- 5 santim kadar acinca bir hata yapip saca ısıltı verir dusuncesiyle koyu kestaneye boyadim.. dipler boyayi guzel bir sekilde tuttu fakat siyah kisimlar husran :-( cok buyuk beklentim yoktu ama.. ısıkta bakınca siyah kısımlar biraz sertligini kaybetti fakat dipler kizila donuk.kestane diver kisimlar siyah.. akitma islemi yaptirmak istemiyorum.. kuafore bu sekilde de gitmek istemiyorum.. siyahtan sariya donen.biri okarak tavsiyeni alabilir miyim ? :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahtan sarıya dönmek gerçekten zor. Saçlarını yıpratırsın hatta yanabilir bile. Beyaz sabunla boyayı akıtmanı tavsiye ederim. Saçlarını sertleştirir, bakım kremiyle kullanman gerek. Doğal yollarla olabildiğince akıt boyayı, bitkisel şampuanlar da etkili oluyor bu konuda. Kuaföre öyle gidersin işin daha kolay olur. Ama bir anda sarıya dönmektense 3-4 adımda dönmen daha iyi olur.

      Sil
    2. Sariya donmeyi dusunmuyorum zaten.. genel olarak kullandigim tonlar bakir, kestane, kahve ve kizil.. siyahi da cok sevdim ama donusunun zor olacagini dusunemedim :-( tavsiyelerini deneyecegim tesekkur ederim..

      Sil
    3. Sariya donmeyi dusunmuyorum zaten.. genel olarak kullandigim tonlar bakir, kestane, kahve ve kizil.. siyahi da cok sevdim ama donusunun zor olacagini dusunemedim :-( tavsiyelerini deneyecegim tesekkur ederim..

      Sil
  7. en çok eylül 2013teki altın sarı yansımalı halini beğendim. saçımı o renk yapmaya çalışıyorum. saçını o renkte bırakmalıydın bence

    YanıtlaSil
  8. yardım edin lütfen benim gerçek saçım açık kumraldı güneşte altın sarısına dönüyodu delilik edip loreal parisin kızıl kahve 5.62 sine boyadım çok güzel oldu 1 ay oldu sıkıldım değitirmek istiyorum kolestonun küllü kumral 8.1ine boyarsam saçımda yeşillik beyazlık olurmu yada turuncu olurmu ilk adımda kaç kere boya kullanmam gerek acil lütfen yardım edin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5.62 den 8 .1 e geçmek kolay değildir.. saçını açtırip zemindeki kizilliktan kurtulmazsan kullü yansımayi elde edemezsin... kendi aktığı yere kadar Aksın sonra açtır saçını.. iyi bir açıcı tercih et.. olaplex kullanan bir salon olsun

      Sil
    2. 5.62 den 8 .1 e geçmek kolay değildir.. saçını açtırip zemindeki kizilliktan kurtulmazsan kullü yansımayi elde edemezsin... kendi aktığı yere kadar Aksın sonra açtır saçını.. iyi bir açıcı tercih et.. olaplex kullanan bir salon olsun

      Sil
  9. Merhabalar çok güzel anlatmışsınız teşekkür ediyorum. Dün ben tüm saçımı 8.1 kolestona boyadım igora 0.22 bulamadigim icin sadece boya ile boyadım. Aslında uçları çok hoş bir ton oldu fakat diplerinde bir çiğlik var gibi doğal durmadı saçım. Acaba şimdi 0.22 igorayı alıp cila gibi uygulasam çiğlik geçer mi özellikle dipleri ? Saçım sarimsi turuncu gibi bir şey oldu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende igora 0.22 almayı düşünüyorum saçlarımı önce açıcı sonra koleston 8.1 e azıcık igora 0.22 dökücem bakalım nasıl olucak herkes çok güzel olduğunu söylüyor ama 1 şeker kaşığından fazla koyarsak yeşerme oluyomuş galiba bilmiyorum bakıcaz.(saçlarım siyaha boyalı olduğundan açıcı kullancam)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, saçlarımı sarıya yakın ombre yaptırmıştım şimdi bazı yerleri açık kahverengi olduğu için saçlarımı schwarzkopf palette 1-0 siyaha boyamayı düşünüyorum. Sizce sarılıklar bu boya ile tam kapanır mı?

    YanıtlaSil
  12. Canm benim saclarım kızıl üstüne hangi boyayi boyarsam dogal kahve rengine ulasirim

    YanıtlaSil
  13. Süper bir yazı olmuş. ...Ben de şu an 8.1 açık küllü sarı var Avon ama gittikçe açıldı iyice sarı oldu ayrıca diplerde dorelik var gibi geliyor bana.gittim garnier 7.1 küllü kumral aldım daha boyamadim ne dersiniz...Çok mu köyü olur

    YanıtlaSil
  14. Süper bir yazı olmuş. ...Ben de şu an 8.1 açık küllü sarı var Avon ama gittikçe açıldı iyice sarı oldu ayrıca diplerde dorelik var gibi geliyor bana.gittim garnier 7.1 küllü kumral aldım daha boyamadim ne dersiniz...Çok mu köyü olur

    YanıtlaSil
  15. bende senin gibi çok delirmedikçe artık boyamıyorum :))
    http://aboutbeautyandcare.blogspot.com.tr/2017/04/hep-yeni-bir-seyler-deneme-telas-in-my.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...