1 Nisan 2013 Pazartesi

Oje & Yüzük


Uzun zamandır oje-yüzük yazısı paylaşmamışım, birikmiş haliyle. Son bir kaç aya ait yüzük tercihlerime bir göz atalım..

Siyah ojeyle küçük, ince yüzükler tercih ediyorum genelde, büyükler çok abartı oluyor. Bileklik en sevdiklerimden.. Kullanımı biraz zor ama sade yüzüklerle çok şık duruyor. Ellerim de şişmiş naptıysam o gün :)

İşaret parmağımdaki yüzüğümü yakın zamanda kaybettim maalesef.. Sonsuzluk sembolünü hala severek kullanıyorum.

İşaret parmağımda birbirine sarılan iki yunus var. Günün manikürü ise pembeyi nötrlediği için birlikte kullandığım gri-pembe ikilisi..


Essence Grey To Be Here ve Flormar Supermatte (numarasını hatırlayamadım şimdi) kullanarak yapmışım.

Lacivert ojeyle durduğu gibi hiçbir ojeyle durmuyor bu yüzük :)

Essence in Fame Fatal rengi çok güzel bir kırmızı. Çok sık kullanmasam da arada değişiklik iyi oluyor.

Taşlı kanatları da kullanmak çok kolay değil ne yazık ki. Her yere takılıyor..

En güzeli küçük olanlar..

Bu sanırım biraz kıştan kalma :)

Siyah-altın uyumu fena durmuyor..


Şimdilik bu kadar.. Biriktikçe yayınlarım artık..

..Kisses..

4 yorum:

  1. Hayatımda hiç bu kadar uzun tırnaklarım olmadı, neden bir türlü uzatamadığımı bilmiyorum:) Ben en çok son 2 fotograftaki yüzük oje kombinasyonunu sevdim.

    YanıtlaSil
  2. @Elvan Özen, biraz içgüdüyle ilgili sanırım. Ama alışınca hiç kesmek istemiyorsun :) Siyah - altın güzel ikili..

    YanıtlaSil
  3. çeşit çeşit renk renk desen desen yüzüklerin varmış ya senin :)

    YanıtlaSil
  4. @Hamide, buz dağının görünen yüzü :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...