5 Nisan 2013 Cuma

Jüri Kombini..


Mezuniyet yaklaştıkça artan jürilerden dolayı sık sık jüri post ları görmeniz mümkün..

Yine tercihimi kalem etek ve gömlek ikilisinden yana kullandım. 

Saçlarım baya açıldı, gerçi şimdi de açık renkten sıkıldım ne yaparım bilinmez..

Taşsız metal yüzükleri ne çok sevdiğim bilinir.. Ablam da unutmamış olacak ki işaret parmağımdaki yüzük onun hediyesi..

Ojeyi toprak tonlarında kullandım. Pastel 75 olması kuvvetle muhtemel..

Ayakkabılarım da toprak tonlarındaydı zaten. Süet - rugan karışımı bej kahve tonlarında sivri burun bir ayakkabı..


Bunlar da uğruna gençliğimi heba ettiğim paftalarım..
Günlerce uyumadan, yemeden içmeden hazırladığım. Ondan ki hala halüsinasyon görüyorum :)

Asması da toplaması da zor.. Nasıl yapıldığını siz düşünün artık :)

Jüri sonrası kahve keyfi yapmayı da ihmal etmedik. Kahve olunca fal kaçınılmaz tabi..

Falımda çıkan dev yılanı faldan zerre anlamayan ben bile gördüm, görülmeyecek gibi değil.
Bakan arkadaş taşıyan bir sürü insan olduğunu söyledi, ben de şaşırmadığımı :)

Bir jüri daha sızlayan boyun kemikleri, kurumuş göz pınarları, yorgunlukta nirvanaya ulaşmış bir bedenle son buldu. Bi dahakine de sağ çıkarsam görüşürüz :)

Uyumadığım geceler hep bunu dinledim.. 
..Kisses..

6 yorum:

  1. allahım nasıl yaptın onları kızım benden sana 10, 5, AA en yüksek not neyse o :) maşallah... bu arada bu şarkı senin sayende benim de favorim artıkın :)

    YanıtlaSil
  2. @Hamide, sağol canım benim, ömrümden ömür gitti ama daha çok işim var :)
    Şarkı çok güzel kaçırmamak lazım..

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun! Bayıldım kombinine, aynen giyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. @Gizem, teşekkür ederimm, çok sevindim beğenmene :)

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz hoş görünbüyorsun!

    YanıtlaSil
  6. @Mia Wallace, teşekkür ederim Mia cım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...