16 Aralık 2013 Pazartesi

Saçlarımı Boyadım #Loreal Preference


Saç boyama maceralarımda son noktaya Loreal Casting 200 ile geldiğimi şurda anlatmıştım.
Evet rengi çok beğendim lakin 1 ayı doldurmadan aktı. Ben de denemediğim başka bir seri olan Preference'i denemek istedim.

Ambalajının albenisi başka hiçbir seride yok :)
Boyanın sıvı olması dağılımını kolaylaştırsa da akma riskini artırıyor.
Bir de kokusu çok keskin, bu kadar ağır kokmasını beklemiyordum.

Saçlarım iyice açılmıştı, ışık vurduğunda kahverengi görünüyordu.

Ve boyadan sonra yine güzel parlak siyah saçlarıma kavuştum :)

Karanlıkta gayet mat bir siyah, ışık vurunca hafif mor/kızıl bir yansıma yapıyor.
Casting'e çok benziyor rengi ama daha uzun süre dayanacağı kanaatindeyim.


..Kisses..

3 yorum:

  1. I love L'Oreal :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    YanıtlaSil
  2. Bende saçlarımı tekrar siyaha döndürücem ama boya konusunda çok kararsızım seninkide çok güzel ışıl ışıl duruyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Siyah boya konusunda baya tecrübeliyim :) Diğer yazılarımı okumadan karar verme :) Loreal öneririm kesinlikle.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...