30 Aralık 2013 Pazartesi

2013 Yılı Müzik Listem #Playlist #Last40


Uzun zamandır takip edenler bilir ki müzik yaşama tutunmam için bir sebep, her gün düzenli aldığım bir antidepresan gibi benim için. Güzel bir şarkı keşfettiğimde çocuklar gibi sevinir, günlerce tekrar tekrar dinlerim. Bu yıl bi güzellik yapıp playlist'imi sizinle paylaşıyorum.
Yıl içinde o kadar çok şarkı indirmişim ki Top 40 falan yapayım dedim ama hepsinin yeri farklı, ayıramadım çocuklarımı :) Tarih sıralaması yapıp, en güncel olandan başlayarak sıralıyorum. İlk 40 şarkı ancak temmuza kadar gidebildi.

1. John Newman - Love Me Again
Daha dün keşfettim, yılın son günlerinde sözleri,melodisi, enerjisi ve danslarıyla beni benden alan bir parça oldu.

2. Milk & Sugar ft. Maria Marquez - Canto Del Pilon
Ne zamandır radyoda denk gelip ismini öğrenemediğim şarkı. Sonunda inat ettim top 10 top 20 ne varsa tek tek dinleyip buldum :) Müziğine bayıldım, Milk & Sugar artık takip listemde.

3. Hande Yener - Biri Var
Yerli pop çok dinlemem ama bugünlerde işe servisle gittiğim ve powerturk çaldığı için bi kaç güzel şarkı keşfettim. Bu da onlardan biri.

4. Daughter - Get Lucky
Daft Punk'tan dinledik çok sevdik. Bu versiyon da benim gibi melankoli seven gothic'ler için :)

5. Eastern Conference Champions - Single Sedative
Yıllar önce 'Life' isimli dizide dinleyip tüm aramalarıma rağmen bulamadığım enerjik şarkı. Fashion Tv'de defile izlerken karşıma çıktı :)

6. Ajda Pekkan - Ben Yanmışım
Sözü müziği Tarkan'a ait olan enfes bir şarkı. Yine servis günlüğünden :)

7. Ben de Özledim - Dağılma
Gerçekten dağıtıyor adamı. Tavsiye edilir..

8. The XX - Crystalised
The xx yeni keşfettiğim bir İngiliz grup. Müzikleri insanı depresyona sokacak türden, yani tam benlik :)
En sevdiğim 3 şarkılarından 2. sırada olan..

9. Robin Thicke ft. Pharrell, T.I - Blurred Lines
VS defilesine çıkmaya aday gösterdiğim 3 lü. Belki başka bir yıla diyorum, efsane klibi izlemenizi tavsiye ediyorum.

10. Icona Pop - I Love It
Yine bir radyo keşfi.. Asi ruhlara gelsin :)

11. Daft Punk - Get Lucky
Türkçe ifadesi zor ama 'smooth' diyeyim siz anlayın.

12. The XX - Together
Kısa sürede ennlerimden oldu. Hem üzüyor hem teselli ediyor sanki..

13. Selena Gomez - Slow Down
Kendisinden pek hazetmem ama şarkı eğlenceli.

14. Neşet Ertaş - Yalan Dünya
Tüm zamanların en iyisi derler ya, öyle birşey..

15. Jehan Barbur - Gidersen
Güzel yorum, güzel ses. Sözler zaten..

16. Öykü Gürman - Adı Yok Hala
Öykü'nün kendi bestesi. Adını koyamayanlara..

17. Lana Del Rey - Summertime Sadness Remix
Geçen yıl ilkbaharda dinlediğim şarkının remix i. Bu yılın sonbahar şarkısı oldu.

18. Lady Gaga - Applause
Lady Gaga varsa dinlenir zaten.

19. Fergie - A Little Party Never Killed Nobody
Geç kalmış bir keşif..

20. Zoo Brazil - There is Hope
Bu  müzik türü nedir, bilen varsa söylesin. Çok güzel..

21. Seether - Forsaken
Seether dinleyen bilir..

22. The XX - Chained
Grupla ilk tanıştığım şarkı..

23. Lana Del Rey - Dark Paradise
Rahmetli Amy'i hatırlatır bana..

24. Imagine Dragons - Radioactive
Sert, asi..

25. Lana Del Rey - Diet Mountain Dew
Sesi yeter be, ne söylese dinleriz.

26. Leyla The Band - Yokluğunda
Paramparça ediyor..

27. Gripin - Aşk Nereden Nereye
Yazın favorilerinden..

28. Mabel Matiz - Zor Değil
Kimileri sesini beğenmiyor ama rahatsız edici değil, ilginç bir ses bence.

29. Gülşen - Kardan Adam
Gülşen'in bazı şarkıları güzel, bunun gibi..

30. Chris Brown ft. Rihanna - Turn Up The Music Mix
Bu ikiliden hiç hoşlanmıyorum ama şarkı güzel.

31. Wisin & Yandel ft. J.Lo - Follow The Leader
Klibini ayrı kendini ayrı seviyorum.

32. Lana Del Rey - National Anthem
Tamam, çok seviyoruz napalım :)

33. Dizzee Rascal ft. Robbie Williams - Goin' Crazy
Thrift Shop'tan çok daha güzel bence.

34. The Steve Miller Band - Serenade
Eskilerden..

35. Pedro Cazanova ft. Lottie Mathews - Do You See Me Too
Nice nice nice..

36. Hayko Cepkin - Paranoya
Yine geç kalınmış bir keşif, tesadüf etti..

37. Adele - Set Fire To The Rain Remix
Senenin ilk yarısı Adele'le geçti desem yeridir. Bu şarkıyı da radyoda duyup aylarca aradıktan sonra bulmuştum. Orjinalinden önce remix ini dinledim.

38. Adele - Skyfall Remix
Orjinali kadar güzel remix.

39. Adele - Skyfall
Oscar tescilli enfes şarkı.. Yılın şarkısıdır bana göre.

40. Shivaree - Goodnight Moon
Kill Bill Soundtrack'teki her şarkı gibi çok güzel olan şarkı. Karizmatiktir de ayrıca..



Bu ilk partiydi. İkincisini yayınlayacak vaktim olur mu bilmiyorum. Top 40 olmasa da Last 40 yaptık, güzel güzel dinleyin, paylaşmaktan da çekinmeyin :)

..Kisses..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...