10 Aralık 2013 Salı

Ofis Kombinleri #ZımbaYaka #AdilIşık


Şuan dışarda kar yağıyor, üzerimdeki triko ceketle ısınmaya çalışıyorum. Geçen hafta hava bu kadar soğuk değilmiş ki ben bu yazdan kalma kombini yapabilmişim :)

Yakası zımba detaylı bu ceketi sanırım bi kaç yıl önce Adil Işık'tan almıştım.
Fotoğrafta kısmen görünse de kolları içe katlanarak kullanılıyor. 

Kırmızı rujla kullanınca daha şık oldu :)


Siyah mat tırnakları da unutmayayım..

Saçlar her zamanki stil, dalgalı. En son kullandığım saç boyasını şurda anlatmış ve övgüler yağdırmıştım.
Boyayı çok sevdim lakin çabuk akıyor, bir ayın dolmasına az kaldı ve şimdiden boyaya ihtiyaç var. 

Işık vurunca daha belli. Yakın zamanda boyamayı düşünüyorum, hatta boyayı aldım bile :)

L'Oreal Recital Preference Nepal Siyahı 1.0
Sonucu bildiririm :)


..Kisses..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...