13 Aralık 2013 Cuma

Aslı Enver #Elele Aralık 2013


Aslı Enver'i ne Kavak Yelleri'nde ne de Suskunlar'daki rollerinde hiç beğenmezdim. Şimdilerde Kayıp'taki rolü ile beğenimi topladı. Her ne kadar izlemiyor olsam da arada gözüme çarpıyor, kıyafet tercihleri iddialı, saçı ve  makyajıyla da hoş görünüyor.




Gelelim Elele Aralık çekimlerine..
Bayıldım.. Beğenimi kazandı derken bu kadarını beklemiyordum doğrusu.
Elbise seçimleri çok başarılı, saç makyaj enfes olmuş. 

Nostaljik saçlarına, klasik nude kıyafetine ve bakışlarına çok yakışan bordo ruj favorim.

Cansu Dere - Melisa Sözen karışımı gibi sanki duruşu :)

Elbise de ceket de sanat eseri..

Çok zarif ♥

O kadar başarılı çekimden sonra kapak fotoğrafına neden bunu koymuşlar anlamadım.
Çekimlerdeki her bir fotoğraf için alınır bu dergi ama kapağı görünce hiç cazip gelmedi.
Zarif ve güzel bir kadını yansıtırken gayet sıradan bir kapak kızı olarak lanse edilmiş Aslı Enver.
Yine de son zamanlarda gördüğüm en başarılı çekimlerden birine imza atmışlar.


..Kisses..

2 yorum:

  1. Bayılarak izlediğim nadir isimlerden biri Aslı Enver, yine çok hoş olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavak Yelleri'ndeki hallerini sevmezdim ama olgunlaşmış, hoş bir kadın olmuş şimdilerde.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...