31 Aralık 2013 Salı

2013..




Yılın son günleri değerlendirme yapmak adettendir. Söz konusu olan 2013 gibi değişimlerin yılı ise mutlaka yapılmalı hem de.

2013’e girdiğimiz günlerde sancılı bir dönemin son demlerini yaşıyordum. Hislerimin, isteklerimin, düşüncelerimin plansız bir şekilde nasıl eyleme dönüşebileceğini tecrübe etmiş, her şeyi kontrol edemeyeceğim gerçeğiyle yüzleşmiştim. İçinde kalmak için ayak dirediğim kabuğum kırılmış, korumasız ve yalnız kalmıştım. Her şeyden vazgeçmeye meyilli varlığım en naif yerinden darbe alınca sonucu yok olma isteğimin tavan yapması olmuştu. Hiçbir şey düşünemiyor sadece acıyı hissediyordum. Her zamankinden farklı olan keskin acıyı...

Zamanla yoğrulduğum bu acı kırık kabuğumdan kafamı uzatmama neden oldu. O zaman nasıl geçti hiç sorma takipçi..

Okulun son yılı son dönemi olduğundan yoğun tempoda kendimi işe güce vermiştim. Mezun olma telaşı da iyice oyaladı beni. Jürisiydi, töreniydi, mezuniyet elbisesiydi derken kepleri havaya atmıştık bile.

Okulla ilişiğim kesildiğinde boşluğa düşmüştüm. Çalıştay, iş başvurusu, İzmir, Aydın, Bodrum, Antalya derken yaz geçti gitti. Amma da gezmişsin demeyin içimden gelmeyerek gittim hepsine de. Dönüşte iş başvurularından birini bekleme süreci başladı. Kasım ortasına kadar sınav, mülakat uğraşıp durdum. Ve Kasım 29’da artık çalışan bir insandım. Son bir aydır da kendi paramı harcamanın keyfini yaşıyorum. Her ne kadar gündemdeki malum konular nedeniyle kendimi köle gibi hissetsem de kendi emeğimi kazanıyor olmanın haysiyeti beni teselli ediyor.

2014’ten ne beklentim var diye düşündüm. Şuan için yeni ve monoton bir düzeni rutin edinmeye çalışıyorum. Kendini iyi bilen biri olarak bu rutini edindikten hemen sonra bozmaya çalışacağımdan eminim. Bu durgunluk zamanında ilerde elimin altında olması gereken alternatiflerin tohumlarını atmakla meşgulüm. Ektiğim tohumların yeşermesi tabi ki beklentim. Çok gizemli oldu ya neyse :) 

Geçen bir yılın ardından körelmiş hisleri ve törpülenmiş benliğiyle eskisinden daha güçlü ama daha hissiz bir insanım. İyi bir şey mi bilmiyorum ama beter olacağımdan eminim. 

İyi seneler..

Evet, evet taktım buna..

2 yorum:

  1. Dileklerinin gerçek olduğu bir yıl dilerim sana, iyi seneler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...