25 Ağustos 2014 Pazartesi

Antep..


Aslında gideli çok zaman oldu ama tembelliğimden yazmıyorum bloga.
Aradan geçen zamanda ne yaptın dersen sayın takipçi, biraz daha büyüdüm.

Antep'e eğitim adı altında düzenlenen bir gezi programı için kurum tarafından gönderildim.
Her zamanki yabaniliğimden ödün vermeden, hiç bir toplu etkinliğe katılmadan, kendi başıma navigasyonum ve foursquare eşliğinde gezdim Antep'i.

Tuğcan Otel'de konakladık. Otelin terasından Antep manzarası..




 Otelden başlayarak yürüdüğüm ilk güzergah:


O güzergah üzerinden çektiğim resimler..















































Tahmiş Kahve en meşhur mekanlardan biri.

Menengiç kahvesi damak tadıma uydu diyemem ama denemek güzeldi :)







Bakırcılar Çarşısı..











İmam Çağdaş Kebap ve Baklava 


Forum Gaziantep. Avm dedin mi her yerde bulurum :)

D&R.. Kırtasiye tutkum hiç bitmez..

Mango..

İkinci güzergahım:












..Kisses..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...