24 Haziran 2013 Pazartesi

Mezuniyet Balosu..


4 yıl geçti ve ben mezun oldum..



Balomuzu Ürgüp Turban Otel'de yaptık. Havuz başında küçük, keyifli bir gece oldu.




O Ses Türkiye yarışmacılarından Arzu Akdaş coşkusuyla gecemize renk kattı :)


Bizim tayfadan şıklık yarışı :)


Eksik kalmadım tabi :)


Uyumlu olsun diye onca zaman arayıp bulduğumuz ayakkabılar da güme gitmesin dedik :)


Ortadaki dore-beyaz benimki..


Ve benim elbisem..


Çantayla ilk ve son görünüşüm :)


Balık formunda lacivert-beyaz bir elbise tercih ettim. Aklımda straples bir elbise almak vardı ama bunu görüp çok beğenince daha fazla aramadım.


Duruşunu, kuyruğunu her şeyini çok sevdim ♥




Gecenin devamında rahat etmek adına üstü transparan mini bir elbise giydim.



Bittiğine inanmak zor.. Belki de bu yüzdendir ki arada bir açıp bakıyorum öğrenci bilgi sistemine..



Darısı başınıza..


..Kisses..

3 yorum:

  1. elbisen çok güzelmiş, çantanı da beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. elbise çok hoş ^^
    tebrik ederim, başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim, bol paralı ve mutlu bir iş hayatı diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...