1 Ekim 2012 Pazartesi

Firmoo.Com Alışverişi

 
Online alışveriş sitelerinden alışveriş yapmak her ne kadar kolay ve zahmetsiz olsa da çok tercih ettiğim bir yöntem değil. Aldığım ürünü yakından görmek çoğunlukla karar vermem için kilit nokta.
 
Firmoo.com la facebook üzerinden tanıştım. Genel konseptlerini ve gözlük modellerini de beğendiğimden denemekten ne çıkar ki diyerek güneş gözlüğü sipariş ettim. Yanılmamış olmalıyım ki şimdi yeni gözlüklerimle aşk yaşıyoruz :)
 
 
 
 
 
Bu çekimde yakamda bulunan gözlük de ta kendisi :)
 
 
 Siteye göz atmak için
 
 
 
Facebook adresi için tık

6 yorum:

  1. güle güle kullan canım hakkaten çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cnm..
    sevgiler

    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. gozlugu bende begendim hemen bakiyorum siteye, takibe aldim seni, bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum;)

    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş, ben de hemen göz atıyorum siteye.. malum gözlük benim için şart ^^

    YanıtlaSil
  5. siteye bakarım.

    şu yakasında gözlük olan kız da iyiymiş her zamanki gibi.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @Hamide, sağol tatlım :)

    @chfashiontrend, teşekkürler, uğrarım tabi :)

    @nuts wardrobe fashion, ben de takipteyim artık :)

    @What's Next, beğenmene sevindim, incele siteyi hemen :)

    @deep, mersi mon cher, çok kibarsın herzamanki gibi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...