23 Temmuz 2012 Pazartesi

R.I.P AMY

‎14.09.1983 - 23.07.2011


8 yorum:

  1. @chfashiontrend, as always..

    @deep, :(

    YanıtlaSil
  2. o zaman son iki yazımı okusana.
    :)

    YanıtlaSil
  3. çok ben varım yani son iki yazımda örneğin.
    :)

    YanıtlaSil
  4. sen bana ayda bir filan geliyorsun. alıştım ki buna. :) dilediğin gibi davranmanı doğal olmanı isterim zaten. tüm yazılarını okuyorum senin ve yorum da yapıyorum biliyosun. kendimi kattığım çok yazım var. örneğin son iki yazım. veya, aşka sanata fransız dokunuşu veya sevgi korku ve alışkanlıklarımız. daha biçok var. istersen sölerim ne bileyim sorarsan.

    örneğin, hangi yazılarımı seviyosun. yaşamla ilgili dedin ya.

    hangi yazı mesela.

    YanıtlaSil
  5. ohooo çok yazım var kendimi kattığım.

    ama dedim ya örneğin son 2 yazım tam da deepi anlatıyor. daha bissürü var.
    görüşürüz.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @deep, görüşürüz elbet moncher :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...