2 Kasım 2013 Cumartesi

Ünlülerin Cadılar Bayramı Kostümleri #Halloween


Son yıllarda ünlülerin giydiği cadılar bayramı kostümlerinden bazılarını bir araya getirdim. Hiçbirini de beğenmedim hani. Korkunç olayım derken komik olanlar mı, iğrenç makyajlar denemeleri mi, çizgi film karakterleri mi, tatlı cadı kostümleri mi dersiniz ne ararsanız var. 

Bence cadılar bayramı diyorsak korkutucu bir yanı olmalı kostümün. Bu korkutuculuğun da bir derinliği, özgünlüğü olmalı. Abartıdan uzak, konsepte uygun, yerinde bir makyaj yapılmalı. Yüzüne bakınca kim olduğunu anlamadığım kostümü neyleyim?!

Bu konuda takdir ettiğim tek isim Liv Tyler oldu.
Beyaz bir ten, koyu göz makyajı, kabarık saçları ve alnındaki dikiş iziyle gerçek ve ürkütücü bir görüntüsü var.


Ben olsam klişe olsa da vampir olmayı tercih ederdim sanırım. Özgün bir vampir gibisi yoktur :)
Beyaz bir ten, koyu bordo ruj, siyah göz altları ve dumanlı gözler.. Dudağın kenarında ufak bir kan izi. Vampir dişleri konuşurken ortaya çıkacak. Siyah uzun bir elbise, derin göğüs dekoltesi ve büyük bir kolye. Saçlar ışıkta biraz kızıl yansımalı bir siyah ve retro dalgalı, gözlerde kırmızıya dönük kahverengi lens..

Kolları çıkarır, yaka yerine başlık eklersek siluet böyle olabilir. Detaylara takılmayın :)

Şöyle bişey işte :)

Rosalie'yi ayrı bir sevmişimdir. Saçları örnek alınabilir :)

 Kirpikler yoğunlaştırılırsa gözler aynen böyle.

Gel ısır isteği uyandıran bir vampir :)

Ünlülere göz atalım..

IGGY AZALEA
Çok beğenmemekle beraber tarzı var.

FERGIE - JOSH DUHAMEL
Aynı şekilde tarzları var. Fergie ne kadar kilo almış öyle ya..

MARTHA STEWART
No no no..

JAMIE HINCE - KATE MOSS
Sevmedim, konsept daha iyi uygulansaymış belki..

Adam Levine & Behati Prinsloo
Bi acayip olmuşlar ama pelerin fikri çok güzel :)
Adam Levine, Behati Prinsloo

Rihanna
Kendisini hiç sevmem falan ama fena olmamış. Gerçi günlük halleri de korkunç oluyor bazen :)
Rihanna

Kelly Osbourne
Bu kadar kan görmemize gerek yok diyorum. Estetikten uzak..
Kelly Osbourne

Nicki Minaj
Bu harbiden korkunç olmuş :)
Nicki Minaj

LILY ALLEN
En nefret ettiğim..

HEIDI KLUM
Her sene farklı ve profesyonel birşeyler denemesini takdir ediyorum ama fikri sevdim diyemem.

FERGIE - JOSH DUHAMEL
Heykel gibiler..

PARIS HILTON
Çok paradan mı oluyor diyorum bazen ama doğuştandır bence.

TOM BRADY - GISELE BUNDCHEN
Sadece şirin..

VANESSA HUDGENS
Ayy...

MELISSA MCCARTNEY - SANDRA BULLOCK
Tuhaf..

DEMI LOVATO
Makyaj abartılmasa fena değilmiş.

BEN AFFLECK
Manasız..

MILEY CYRUS
Bunun varlığı başlı başına bir soru işareti..

MOLLY SIMS
Off..

Sandra Bullock
Makyaj kurbanı..

Katy Perry
Doğrusu Katy'den yaratıcı bişeyler beklerdim.

Chloe Moretz
Abartılı..

P. Diddy
Komik :)

Kim Kardashian
Korkunç mu olacaktık?! Gerçi olmamış desem yalan olur :)

Heidi Klum
Estetik olmasa da sevmiştim bunu.


Velhasıl hera kız der ki, ne olursanız olun güzel olun :)


..Kisses..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...