27 Kasım 2013 Çarşamba

En İyi Siyah Saç Boyası Bulundu #Loreal Casting 200


Saç boyama serüvenimi ve bir sonra deneyeceğim boyayı şurdaki yazımda anlatmıştım. 
Yaklaşık 2 hafta önce saçlarımı Loreal Casting Crème Gloss 200 Negru Abanos/Siyah rengine boyadım.

1+1 kampanyasından dolayı 2 adet boya aldım ama siyah renk tek kaldığı için diğeri koyu kumral oldu. 
Kendim kullanmayı düşünmüyorum, annem üzerinde deneyebilirim :)

Boyamadan önceki hafta saçlarım... 
Aslında siyah aktıktan sonraki sarı yansımalı koyu kumral rengi seviyorum ama çok soluk bir renk oluyor. 

Casting serisini çok beğendim. Amonyaksız olduğu için çok hafif bir kokusu var. Boya aynı ışıltılı vücut losyonları gibi içinde parıltılar barındırıyor. Saçlarımı hiç yıpratmadı desem yeridir. Günlerce akan siyah boya kabusunu da bu kez yaşamadım. İlk 2 yıkamada biraz akma oluyor sadece. Bu fotoğraf boyanın ertesi gününe ait. Güneşte kızıl yansımalı oldukça parlak bir renk. 

Ama sizi yanıltmasın, normal ışıkta siyah görünüyor. Tam istediğim gibi bir renk oldu, parlak doğal bir siyah.
Güneşteki kızıl yansımanın daha evvel saçlarımın zeminini çok açmış olmama bağlıyorum, diplerde çok az yansıma var.
Kısacası çok beğendim bu boyayı ve artık başka bir ürün denemeyi düşünmüyorum. 
Koyu renk saç sevenlere ton değişikliği için önerebilirim.


..Kisses..

5 yorum:

  1. cok guzel olmus bende boyamak ıstıyorum ama cok koyu siyah istemiyorum yani sim siyah olsun istemem acikcasi senin kullandigin boya oylemi yapiyor benim sacim cok koyu kahve uclari bakirli sari ombreden dolayi... birde bu boyanin kaliciligi nekadar surur ?

    YanıtlaSil
  2. Bende evde kendim yapmak istiyorum fakat tutmamasından korkuyorum saçlarımda kınadan kalma hafif birkızıllık var sizce saç rengimi açmama gerek varmı

    YanıtlaSil
  3. Bende evde kendim yapmak istiyorum fakat tutmamasından korkuyorum saçlarımda kınadan kalma hafif birkızıllık var sizce saç rengimi açmama gerek varmı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...